Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی عصر دوشنبه در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با گرامیداشت ماه محرم اظهار داشت: بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی به تهدیداتی که از سوی شیطان بزرگ آمریکا مطرح می شود اشاره کرد و گفت: اگر غفلت کنیم دشمنان همانند گرگی که مترصد فرصت است، ضربه خود را خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره رزمایش اقتدار بسیج افزود: رزمایش و اقتدار بسیجیان از مدتی در کشور شروع شده و بزودی در استان مازندران نیز اجرا می شود و امیدواریم حضور مجدد بسیجیان در صحنه، نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سردار بابایی با اظهار اینکه دشمن می داند ملت ایران به آنچه که می گوید عمل می کند،گفت: ما جواب توطئه های دشمن را خواهیم داد و مطمئنا در جنگ اقتصادی و سیاسی نیز پیروز خواهیم شد زیرا رمز پیروزی ما در صحنه بودن مردم و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف اظهار داشت: شاهد شکوه و اقتدار مردم مازندران در رزمایش  روز جمعه خواهیم بود و متعاقبا گردهمایی چندین هزارنفره بسیجیان در ساری برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی داریم گفت:شرکت در دوره های تداوم آموزش، اعزام ۳۵۰ گروه های جهادی به مناطق محروم شامل بسیج جامعه پزشکی، پرستاران و غیره از جمله برنامه ها است.

سردار بابایی یادآور شد: ۵۰ گروه بسیج پزشکی، ۵۰ گروه بسیج دانشجویی و ۲۵۰ گروه بسیج اقشار در اردوهای جهادی حضور دارند و در چند سال گذشته نیز ۵۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه برای محرومان ساخته شده است.

وی گفت: امسال بیش از ۷۰۰ خانه محرومان در استان احداث می شود و در رزمایش اقتدار بسیج ۹۰ مسکن محرومان احداث می شود.

وی اجرای چهار پروژه آبرسانی، تامین ۱۰ سری جهیزیه، ۱۵۰۰ بسته اقلام حمایتی از دیگر مواردی است که در استان انجام می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا (س) اداره کل دامپزشکی مازندران می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش گفت: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده است و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.

 آقاپور کاظمی ادامه داد: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستا‌های بخش بلده در فاز پراکنده از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.  

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین، طیور،  سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد