Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@18:55:17 GMT

فروغی: مردم بابت پخش بازی‌های آسیایی رضایت داشتند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۴۹۵۴

فروغی: مردم بابت پخش بازی‌های آسیایی رضایت داشتند

به گزارش پارس نیوز، 

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما،  در خصوص عملکرد برنامه‌سازان این شبکه در بازی‌های آسیایی گفت: بازی‌های آسیایی به عنوان یک نقطه قوت در حوزه ورزش برای همه مردم دیده شد. ما یک قهرمانی را در میدان داشتیم که با تلاش ورزشکاران ما اتفاق افتاد و یک قهرمانی دوم را در رسانه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هم افزایی مطلوبی بین شبکه ورزش و شبکه سه وجود داشت و تمام توجه مردم به رسانه ملی بود و اخبار را از این رسانه پیگیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه فنی، تولید، اجرا، تهیه کنندگان و همه عزیزان کار سختی را شبانه روزی انجام دادند.

مدیر شبکه سه اظهار کرد: پوشش رویداد‌های ورزشی یک دستاورد بسیار مهم در ایران است که برخی از کشور‌ها این مزیت را ندارند و مردم بابت پخش بازی‌ها رضایت داشتند و همکاران ما پرتلاش و موفق ظاهر شدند.

فروغی همچنین درباره پخش فصل دوم سریال «دلدادگان» گفت: از ابتدای پخش سریال «دلدادگان» قرار بر این بود که بخش‌های مربوط به دفاع مقدس، همزمان با هفته دفاع مقدس پخش شود.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های ماه محرم تصریح کرد: یکی از مهمترین کار‌هایی که شبکه سه به عنوان شبکه جوان انجام خواهد داد، این است که مداحان جوان شاخص و برجسته در حوزه‌های شعر، محتوا و اجرا را شناسایی کند. به همین منظور در کنار مداحان قدیمی و برجسته امسال شاهد حضور مادحین جوان و انقلابی هستیم.

مدیر شبکه سه با اشاره به ویژه برنامه محرم «سیاه‌پوش» عنوان کرد: شبکه سه با برنامه «چراغانی» فضای جشن و شادی را در ایام عید قربان تا غدیر برای مردم تدارک دید؛ چراکه آن را با یک جلال و تکریم برگزار کردیم. به همین خاطر با توجه به فرارسیدن ماه محرم و اهمیت این ایام برای مسلمانان و‌ شیعیان، ویژه برنامه‌ای به نام «سیاه پوش» طراحی شده که امیدواریم این ویژه برنامه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه رسانه ملی شبانه روزی پوشش ایران دفاع مقدس محرم شاخص مداحان شادی ایام عید مسلمانان دفاع مقدس رسانه ملی شاخص شبانه روزی مسلمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی 99/99 رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال 2019 به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد