Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام مهدی محمدحسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراوه تپه در جمع پاسداران این شهرستان گفت: جمعه سیاه و۱۷شهریور فرق تفکر راهبردی بین نیروهای نظامی در حکومت اسلامی و طاغوت را نمایان می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه افرود: حادثه ۱۷ شهریور که به جمعه سیاه و یوم الله نام گرفت کشتار محلات فقیرنشینان جنوب تهران توسط نیروهای نظامی شاهنشاهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسینی یاداور شد: این تربیت و نگاه راهبردی حاکم و رهبر حکومت نسبت به فرق گذاشتن بین مردم و دشمن واقعی در این اتفاقات نمایان می شود. ما نمونه های جذب حداکثری و مراعات کسانی که گول خورده اند و برخورد قاطع با سردسته هایی که در حرکت منطقی مردم تحریف ایجاد نموده و موجب خسارت به ملت و بیت المال میشوند را در فتنه های متفاوت ایران دیده ایم.

وی خاطرنشان کرد.۱۷ شهریور عامل موثری در تشدید مبارزات مردمی وتسریع در سقوط رژیم پهلوی به شمار می رود. این تاریخ نقطه عطف مبارزات ملت ایران علیه رژیم پهلوی بود.

مردم‌شریف ایران امروز به ارتش انتظامی بسیج و سپاه کشورشان افتخار میکنند چرا که شاهدند به برکت رهبر مومن ، بصیر و انقلابی شان انسانهای وارسته در سطح امیران و سردارانی نظامی ما وجود دارد که برای دفاع از خاک و عزت ملت ایران سراز پا نمیشناسند و تمام قد مقابل دشمنان در جهادند.

خبرنگار افتخاری بسیج مهدی طلوع شاهرودیان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند