Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@06:06:53 GMT

سید محسن حکیم کاندیدای نخست‌وزیری عراق نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۵۱۴۲

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: برخی از رسانه‌های عراقی، کلیپ ویدیوئی ساختگی منتشر کرده‌اند که در حقیقت حلقه‌ای از سلسله تخریب‌های برنامه‌ریزی شده است و افراد جیره‌خوار و دست‌نشانده، مدیریت آن را در پشت پرده برعهده دارند. حمایت مالی از این افراد توسط  گروهی انجام می‌گیرد که دروغ، توهین و متنشج کردن اوضاع بخشی از شخصیت آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این کلیپ ویدیوئی یک خبر صوتی ساختگی پخش می‌شود که کاملا بی‌اساس است و در آن رهبر جریان حکمت ملی، سید محسن حکیم را به عنوان نامزد پست نخست‌وزیری مطرح می‌کند. این کلیپ ویدیوئی حاوی صدای جعل شده و تصویر قدیمی مربوط به کنفرانس خبری رهبران دو جریان صدر و حکمت است که با استفاده از روش‌های الکترونیک و فناوری‌های شناخته شده، با هم ترکیب شده است.

دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی با بی‌ارزش خواندن این اقدام، افزوده است: چنین فعالیت‌هایی ناشی از دستپاچگی دیگری است که گواهی بر عمق درماندگی، آشوب و نگرانی درماندگان و برخی از عزیزان در رابطه با دستاوردهای سیاسی مثال‌زدنی جناح‌های ملی‌گرا است که برای تحقق اصلاحات جامع و بازسازی حقیقی همواره در تلاشند. از همه رسانه‌های محترم، حرفه‌ای، ملت عزیز عراق و اعضای وفادار جریان حکمت ملی تقاضا داریم تا از رویه چنین افرادی پیروی نکنند و همواره در راستای از بین بردن و تکذیب خبرهایی از این دست تلاش کنند. ملت عراق نباید وقت خود را صرف این دروغ‌های بی‌ارزش و این افراد شایعه‌پراکن کند.

همچنین در پایان این بیانیه قید شده است: سید محسن عبد العزیز حکیم بارها موضع خود را در این خصوص بیان کرده است. وی هرگز برای تصدی هیچ یک از مناصب رده بالای دولتی کاندیدا نشده است زیرا این امر را جزو اولویت‌ها و برنامه‌های خود نمی‌دیده است. سید محسن حکیم در راستای مسئولیت‌پذیری و انجام مسئولیت دینی همواره مسیر طولانی و رویکرد خود مبنی بر خدمت‌گزاری  ملت عراق و رها کردن آنان از تمام اشکال ناکامی، عقب‌ماندگی و شکست را در پیش داشته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوست: مهدی نصیری فعال فرهنگی-مذهبی دهه هفتاد شمسی که پیشتر در رسانه‌های جریان انقلابی قلم می‌زد، پس از تشدید فاصله خود با گفتمان انقلاب اسلامی حالا به کانادا رفته و در مصاحبه‌ای به جریان‌های برانداز مشاوره داد.

نصیری در گفت و گو با رسانه‌ سلطنتی BBC فارسی، گفت: « اگر بخواهم در یک عبارت مقصودم را از کاری که اپوزیسیون باید انجام دهد بگویم، این است که شکاف و فاصله بین شاهزاده و تاجزاده {زندانی امنیتی} برداشته شود.»

نصیری در سال‌های اخیر سرشبکه ارتباط بخشی از حلقه‌های به اصطلاح روشنفکری ضد نظام در فضای مجازی بود که هفته گذشته ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

کد خبر 848229 منبع: ایران برچسب‌ها پهلوی خبر ویژه مصطفی تاجزاده

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین