Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@10:04:02 GMT

هشدار بولتون نسبت به وقوع "حملات شیمیایی" در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۵۲۰۵

مشاور امنیت ملی آمریکا درخصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه هشدار داد. آفتاب‌‌نیوز : جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: ما سعی کرده‌ایم این پیام را در روزهای گذشته منتقل کنیم که اگر استفاده از تسلیحات شیمیایی برای بار سوم رخ دهد، واکنش ما بسیار قوی‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ما در این زمینه با انگلیس و فرانسه که در جریان واکنش به حمله دوم به ما پیوستند، رایزنی کرده‌ایم و آنها هم با ما اتفاق نظر دارند که استفاده مجدد از تسلیحات شیمیایی به واکنشی بسیار جدی‌تر از جانب ما منجر خواهد شد.
جان بولتون و دیگر مقام‌های آمریکایی در ماه‌های گذشته بارها ادعای واهی استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط نیروهای سوریه را در حالی مطرح کرده‌اند که دمشق تأکید دارد زرادخانه‌های شیمیایی در این کشور امحا شده‌اند و طرف غربی صرفا از این ادعاها برای یافتن بهانه به منظور مداخله در امور داخلی سوریه استفاده می‌کند.
بولتون همچنین مدعی است، دیوان بین‌المللی کیفری از اقدام مناسب در واکنش به "حملات شیمیایی" در سوریه باز مانده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، او همچنین اعلام کرد، با این نظر که اقدامات آمریکا در سوریه باعث استفاده شبه‌نظامیان القاعده از تسلیحات شیمیایی شده، مخالف است و بار دیگر دولت مشروع در دمشق را در این زمینه مورد اتهام قرار داد.
بولتون گفت: دولت روسیه و سایرین می‌گویند آمریکا به القاعده اجازه استفاده از تسلیحات شیمیایی می‌دهد. این یکی از ناراحت‌کننده‌ترین ادعاهای قابل طرح محسوب می‌شود.

کد خبر: ۵۴۴۸۴۹ تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جان بولتون حملات شیمیایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار روسیه درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی