Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@01:22:47 GMT

دختر 18 ساله را در خوابگاه پرستاران را سوزاندند !

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۵۵۱۲

دختر 18 ساله را در خوابگاه پرستاران را سوزاندند !

به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته در پی آتش سوزی در یکی از آپارتمان های طبقه چهارم این خوابگاه، مسئولان خوابگاه نیروهای آتش نشانی را مطلع کردند.آتش نشان ها پس از ورود به داخل آپارتمان مزبور، ضمن خاموش کردن آتش با جسد یک دختر جوان مواجه شدند.

با رسیدن ماموران پلیس و معاینه مقدماتی پزشک قانونی، معلوم شد که دختر جوان از پشت، هدف 12 ضربه چاقو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان پلیس و آتش نشانی نظر دادند که آتش سوزی عمدی بوده تا قاتل آثار جرم را از بین ببرد.

بلافاصله با آغاز تحقیقات پلیس، دوستان دختر جوان عنوان کردند ایزابل از مدتی قبل با نامزد خود مشکل داشت و به علت اعتیاد وی به مصرف مشروبات الکلی، حاضر به ازدواج با او نبود. پلیس بلافاصله به محل سکونت پیرشار پانتیه، نامزد سابق ایزابل رفت و او را بازداشت کرد. چند نفر از ساکنان خوابگاه با دیدن عکس وی شهادت دادند که او را در روز حادثه مشاهده کرده اند.

پلیس به تحقیقات خود برای یافتن آلت قتاله ادامه می دهد. پیر اتهام قتل را رد کرده است و خود را بی گناه می داند اما بازجویی ها و تحقیقات پلیس کماکان ادامه دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی ماموران پلیس پزشک جرم اعتیاد ازدواج قتل اعتیاد بیمارستان جرم ماموران پلیس مشروبات الکلی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد