Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:  مدتی است که مسئله منزل لئوناردو پادوانی، مدافع مصدوم استقلال که برای این تیم سلامتی خود را به خطر انداخت و خود را فدای استقلال کرد در رسانه های مختلف مطرح شده است.

به گزارش رکنا، این بازیکن برای مداوای هر چه سریعتر و بهتر خود احتیاج دارد به صورت مکرر از استخر استفاده کند و باید در محلی سکونت داشته باشد که دسترسی به استخر برای او آسان گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال Esteghlal که در این روزها سخت درگیر جلب رضایت طلبکاران خود هستند و این عمل خود را در بوق و کرنا کرده اند تا به گوش تمام فوتبال ایران برسد از تهیه مسکنی مناسب برای کسی که سلامتی Health خود را در راه آبی پوشان داده است عاجز مانده اند. گویا برای این مدیران اهمیت ندارد که یک بازیکن خارجی که برای گذران زندگی به این تیم آمده و خود را وقف این تیم کرده است چه شرایطی دارد و خودنمایی در ارجحیت فعالیت های آن ها قرار گرفته است.

همسر لئوناردو پادوانی که از سوی صاحب خانه خود با ضرب الاجل و درخواست تخلیه منزل روبرو شده است این پیام را در اینستاگرام Instagram خود منتشر کرده است تا شاید به دلیل رسانه ای شدن آن این مدیران از خود راضی عملی درست را در قبال این بازیکن و خانواده اش انجام دهند.

پادوانی که به دلیل مصدومیت شدید اکنون توانایی راه رفتن را ندارد هیچ گونه منبعی برای کسب درآمد و گذران زندگی خود و خانواده اش را در دسترس نمی بیند و تنها چشم امید او به مدیرانی است که همه چیز را به جز خودشان و حاشیه های پیرامونشان فراموش کرده اند. این بازیکن برزیلی در حال حاضر باید امیدوار به آینده برای دستیابی به سلامتی گذشته اش باشد نه اینکه چنین اتفاقاتی او را نا امید و سرخورده کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات رفتار شنیع 5 عضو شواری شهر بابل با زن متاهل در برابر 6 دوربین حرفه ای

وقتی مرا در اختیار یک مرد گذاشتند، مانند خرگوش هراسان، خشکم زده بود+ عکس

زن 24 ساله قصاب از عشق بازی با جوان همسایه گفت + عکس و جزئیات اعتراف

بلای شوم بر سردختر کرجی جلوی چشمان دوستش!

تجاوز به دانش آموز 10 ساله توسط همکلاسی افغانی اش !

همخوابی بیشرمانه نامادری با پسر 14 ساله شوهرش + عکس

دختر 20 ساله، دوست 16 ساله اش را در خانه فساد به مردان شیطان صفت سپرد ! + عکس

پیتر سلیمانی درگذشت + جزییات

دستگیری خانم کارگردان بخاطر رقص گروهی دختر و پسرها در تئاتر شهر + فیلم

زوج مشهور تهدید به قتل شدند + عکس

3 روش شنیع آزار دختران انگلیسی در خیابان

قتل هولناک دختر دانشجو و شوهرش در کوه های ساوجبلاغ + عکس

داماد در کیف نوعروس وسایل مراقبت از حاملگی پیدا کرد ! / ملیکا به پسر دیگر هم بود!

دردسر زن موقت برای پورنگ در مشهد

سرنوشت شوم زن زیبا در خوشگذرانی ثروتمندانه + عکس

وقتی شوهرم رفت، زنگ خانه به صدا در آمد / روح مرد اعدامی در کرج خون به پا کرد

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه استقلال Esteghlal سلامتی Health منزل اینستاگرام Instagram اخبار حوادث استقلال رسانه خطر فوتبالیست معروف منزل عکس دختر زن قتل فیلم جوان بابلسر پلیس پسر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی