Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@04:32:18 GMT

مرگ فجیع زوج جوان توسط داماد خانواده

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۵۷۲۶

مرگ فجیع زوج جوان توسط داماد خانواده

در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر به اسامی یوسف 27 ساله و حدیثه 21 ساله دانشجو که زن و شوهر بودند با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌اند. اجساد هر کدام به فاصله 3 کیلومتر از همدیگر افتاده بود.خودرو وانت پیکان متعلق به آنان نیز حدود 5 کیلومتر پایین‌تر از اجساد رها شده بود .بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده مقتولان شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند اما آنها به کسی ظنین نبودند. تا اینکه مشخص شد روز حادثه آخرین بار فردی به نام حمیدرضا 43 ساله که داماد یوسف - مقتول - بود با وی تماس گرفته است. بلافاصله وی احضار اما مدعی شد روز حادثه این زوج را ندیده است. این در حالی بود که کارآگاهان دریافتند وی در روز حادثه دو بار به محل کشف اجساد تردد داشته است.

بنابراین با توجه به اظهارات ضد ونقیض وی دستور بازداشتش صادر شد. متهم در ابتدا منکر هرگونه قتل بود اما در برابر بازجویی فنی کارآگاهان و مدارک و مستندات جمع‌آوری شده ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن اعتراف به قتل عمدی حدیثه و یوسف گفت: حدیثه در زندگی خصوصی ما بسیار دخالت می‌کرد و باعث اختلافات بسیار جدی بین من و همسرم شده بود به همین خاطر تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. صبح اول وقت با تلفن همراه همسرم یک پیام به حدیثه دادم و گفتم که ساعت 10 بیا بریم خرید. قبل از ساعت 10 صبح همسرم را به منزل پدرش فرستادم، دقایقی بعد یوسف همسرش را جلوی خانه ما پیاده کرد و رفت. وقتی حدیثه وارد خانه شد با او درگیر شده و گردنش را آنقدر فشار دادم که بیهوش شد سپس او را داخل صندوق عقب خودرو انداخته و به ساوجبلاغ (محل کشف جسد) منتقل کردم .در آنجا با ضربات متعدد چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم او را به قتل رساندم. با توجه به اینکه صبح یوسف همسرش را جلوی خانه ما پیاده کرده بود و این احتمال وجود داشت که با پیگیری‌های او قضیه لو برود تصمیم به قتل یوسف گرفتم. چند کیلومتر پایین‌تر از جسد با موبایلم به یوسف زنگ زدم و گفتم ماشینم خراب شده و برای کمک بیاید. وقتی یوسف آمد در یک فرصت مناسب از پشت با ضربات چاقو به او حمله‌ور شدم و پس از افتادن یوسف با سنگ نیز چندین ضربه به سر او کوبیدم و رفتم.

با توجه به اعترافات صریح متهم و نظر به اینکه محل وقوع قتل‌ها شهرستان ساوجبلاغ بوده پرونده به همراه متهم برای انجام تشریفات قانونی تحویل پلیس آگاهی ساوجبلاغ شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داماد خانواده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سیدجلال‌الدین جوانمردی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق‌گرفتگی فردی در حوالی روستای لزرجان شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان‌باخته است، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت