Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان فلاح‌فر طلبه مستندساز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تحقیق برای ساخت یک مستند درباره رزمندگان فاطمیون هستم. علاقه شدیدی به این رزمندگان دارم و با خودم یک عهد بسته‌ام که تا زمانی که توان دارم از آن‌ها بگویم و فیلم بسازم تا به اندازه خودم، هم از غربت آن‌ها کم کنم و هم نیروی جدیدی را که توسط این رزمندگان در جبهه مقاومت تشکیل شده به دیگران بشناسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو تاجایی که بتوانم درباره همین رزمندگان فیلم می‌سازم.

وی افزود: برای ساخت اینگونه مستندها همیشه لازم نیست که به دنبال یک فرد خاص برویم بلکه موضوعات دیگر هم می‌توانند دستمایه ساخت اثر قرار بگیرند از همین رو ما تحقیقاتی درباره برخی از شهدای تیپ فاطمیون کرده‌ایم.

این طلبه فیلمساز تأکید کرد: به طور کلی آنچه باعث می‌شود یک سوژه را انتخاب کنم این است که آن سوژه ویژگی خاصی در یک مقطعی از زندگی داشته باشد، البته می‌دانم که همه شهدا یک ویژگی بارز داشته‌اند که به این مقام رسیده‌اند چراکه ما معتقدیم فقط و فقط این امر از سوی خدا امکانپذیر است، با این وجود باید بررسی کنیم و ببینیم از کدام یک از شهدا آرشیو بهتری موجود است و کدام یک داستان جذاب‌تری برای مخاطب دارند. برای مثال سال گذشته درباره فردی مستند ساختم که برای رفتن به سوریه خود را از اسارت اعتیاد رها کرده بود.

فلاح‌فر در پایان گفت: فکر می‌کنم ساخت این اثر  که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم تا سه ماه آینده به پایان برسد.

عکس کنار خبر از محمدجواد مشهدی است.

کد خبر 4391092 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند مدافعان حرم حضرت زینب مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی کلاسیک کنسرت موسیقی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برنامه رادیویی نمایشگاه نقاشی آلبوم موسیقی جشنواره موسیقی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجب پور ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه سالانه یاد یاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، کردستان پر افتخار و شهرستان شهید پرور بیجار هرگز فراموش شدنی نیست.

وی افزود: همایش سالانه یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است، اگر مسؤولی خود را در عرصه جهاد تبیین مؤثر نداند، امور پیش نخواهد رفت و مسؤولان و مدیران باید بدانند تکلیف آنها کارآمدی و خدمت است.

وی با بیان اینکه شهدا امروز ستاره‌های درخشان ومشعل‌های فروزان هدایت ما هستند گفت: ویژگی بزرگ شهدا، شناخت و تحلیل درست از زمانه خود بوده است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ کسانی سربلند و ماندگار شدند که به درستی رسالت و مأموریت خود را شناختند.

گفتنی است ؛۲۸ اردیبهشت ماه، معطر به قدوم رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان بیجار که هر ساله به همین مناسبت، برنامه یاد یاران با حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بیجار برگزار می‌شود.

کد خبر 6098100

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • سلام من به مدینه به غربت صادق (ع) ... + فیلم