Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:32:24 GMT

مالک ماشین‌سازی تبریز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۵۷۸۰

مالک ماشین‌سازی تبریز دستگیر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از دستگیری مالک کارخانه ماشین‌سازی تبریز، خبر داد.

روزنامه کیهان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از دستگیری مالک کارخانه ماشین‌سازی تبریز، خبر داد.

رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تایید دستگیری مالک کارخانه ماشین‌سازی تبریز افزود: این پرونده در مراجع قضایی تهران تشکیل شده و در همانجا در حال رسیدگی است و ارتباطی به خرید این واحد تولیدی صنعتی توسط وی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر دستگیری قربانعلی فرخ‌زاد، مالک کارخانه ماشین‌سازی تبریز، در رسانه‌های محلی آذربایجان شرقی منتشر شد.


در این خبرها، اتهام فرخ‌زاد، فروش ارز دولتی در بازار آزاد اعلام شده است.
کارخانه ماشین‌سازی تبریز با حدود 50 سال قدمت و به عنوان یکی از نخستین واحدهای صنعتی مادر کشور در سال جاری به قربانعلی فرخ‌زاد فروخته شد.
گفته می‌شود «قربانعلی فرخ‌زاد» مالک جدید کارخانه ماشین‌سازی تبریز 200 میلیون یورو ارز دولتی را در بازار آزاد فروخته است.احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در توئیت خود نوشته است: «تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت ماشین‌سازی تبریز را تحویل هیئت‌رئیسه دادیم. اخبار موثقی داریم که آقای فرخ‌زاد خریدار این شرکت بیش از 200 میلیون یورو ارز دولتی برای واردات دریافت و همه را به نرخ بازار آزاد فروخته است. آیا ایشان اهلیت خرید یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های ماشین‌سازی را داشته است؟»
این گزارش حاکی است مالک کارخانه ماشین‌سازی تبریز مدتی است در بازداشت به سر می‌برد ولی هنوز خبر این بازداشت رسما اعلام نشده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز فروش ارز دولتی بازار آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید موسی حسینی اظهار کرد؛ در پی اجرای حکم نیابتی فضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تعقیب استان خراسان رضوی بود، ادامه داد: مأموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6099624

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...