Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان دره شهر در قالب سفر دو روره به استان ایلام با خانواده اولین شهید مدافع حرم این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با خانواده شهید مدافع حرم استان شهید حشمت سهرابی در دره شهر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در دیدار سرزده دکتر صالحی با خانواده شهید سهرابی که از مدافعان حرم حاضر در خط مقاومت سوریه بود، جمعی از هنرمندان و معاون سیاسی استاندار ایلام نیز حضور داشتند.

صالحی در این دیدار با اشاره به جایگاه والامقام شهدا و علی الخصوص شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امنیت ملی مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازانی است که در راه دین و ایمان جان خود را تقدیم کرده اند و ما در مقابل این فداکاری ها تا ابد مدیون خواهیم بود.

 

در این دیدار پدر شهید سهرابی نیز ضمن خوش آمدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیدار سرزده و تجلیل وی تشکر و قدردانی کرد.

 

 همچنین  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل خوشنویس پیشکسوت دره شهری عبدالحمید هاشمیان حضور یافت که در این دیدار هاشمیان خوشنویس دره شهری یکی از آثار خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم کرد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس اردبیل خانه های نور سوریه عزاداری امام حسین ع نهضت عاشورا نشست خبری هرمزگان روزنامه های ورزشی دره شهر شهدا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است