Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امیر آبادی فراهانی عضو هئیت رئیسه مجلس نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی   در همایش جنگ اقتصادی در زرندیه گفت: وضع امروز کشور خیلی از دوران جنگ تحمیلی بهتر است، اما متاسفانه برخی از مسئولین خود را باخته اند.

امیر آبادی فراهانی افزود: با وجود مشکلات مختلف، نمایندگان نباید یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنند بلکه باید برای مشکلات راه حل بیابند و مراقب باشند که دشمن امروز انسجام ملی ما را نشانه رفته است

وی یکی از عناصر قدرت کشور، علی رغم وجود قومیت‌های مختلف در جای جای ایران اسلامی، را انسجام ملی دانست واضافه کرد: دشمن با بدبین کردن مردم نسبت به نظام و دولت در پی ضربه زدن به نظام با از بین بردن انسجام ملی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی سختی که امروز کشور مواجه آن است ادامه داد: متاسفانه با مشاهده احتکار‌هایی که کشف می‌شود می‌توان به این مطلب پی برد که امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم ایران را از درون تهی کند تصریح کرد: و یکی از شاه راه‌های این برنامه تهاجم فرهنگی است.

امیر آبادی فراهانی اظهار کرد: به دلیل اینکه ما در فرهنگ خود یک وابستگی عمیق محرم و عاشورا داریم؛ هر چند دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با راه اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای میلیارد‌ها دلار هزینه کرده است، ولی با رسیدن یک محرم، روز عرفه و یا شب‌های قدر تمامی توطئه‌های فرهنگی آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

در طول دوره تحریم‌ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده

وی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده شده در کشور عراق گفت:: با وجود اینکه در طول دوره تحریم‌ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده، اما دشمن برای ضربه زدن به قدرت منطقه‌ای دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است که یکی از مصادیق آن حمله به کنسول گری ایران در بصره و شایعه پراکنی سفر‌های جنسی عراقی‌ها به مشهد است.

همایش جنگ اقتصادی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با سخنرانی احمد امیر آبادی فراهانیعضو هئیت رئیسه مجلس و نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در حسینیه شهدای شهر پرندک برگزار شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است

فرشاد مهدی‌پور در دیدار هیات رسانه‌ای ایران با استاندار کربلا اظهار داشت: موضوع مهم در حوزه فرهنگ میان دو کشور، مساله اربعین است که باید یک تصویرسازی جهانی انجام شود.

وی بیان‌داشت: خوب نیست و دور از شان است که دو کشور منتظر روایت رسانه‌ای دیگران باشند. کسانی هستند که دشمنانه می‌خواهند روابط استراتژیک ایران و عراق را بر هم بزنند.

مهدی‌پور افزود: ایران و عراق مبارزه ارزشمندی در مبارزه با تروریسم داشتند و امنیت امروز مرهون خون دو کشوری است که به‌هم آمیخته است.

در این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا هم گفت: دو کشور ایران و عراق یک دشمن مشترک دارند و آن؛ هجمه فرهنگی علیه فرهنگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: دو مشکل بزرگ داریم؛ نخست، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و مشکل دوم، القای ناامیدی برای دو کشور است.

الخطابی با بیان اینکه نیازمند تعاملات و همکاری‌های رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: زیارت اربعین بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمن است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟