Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فدراسيون جهاني بادباني به دليل استفاده از دلفين‌ها در مراسم افتتاحيه مسابقات آزمايشي بادباني عذرخواهي کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس، فدراسيون جهاني بادباني عذرخواهي خود را در خصوص تست مراسم افتتاحيه مسابقات بادباني بازي‌هاي المپيک توکيو 2020 که در آکواريوم دلفين‌ها برگزار شد، اعلام کرد. آنها همچنين به دليل استفاده از پستانداران آبزي، نااميدي خود را ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسيون جهاني بادباني در بيانيه‌اي اعلام کرد فدراسيون‌هاي جهاني اين نمايش را تاييد نکرده و به کميته برگزاري در اينوشيما مجوز نمي‌دهند.
يک عکسي در مراسم افتتاحيه از لوک پشنز يک ورزشکار بادباني انگليسي منتشر و در رسانه‌هاي اجتماعي پخش شد که نشان مي‌داد دلفين‌ها در فضيا بسته به اجراي نمايش مي‌پردازند و جمعيتي نيز مشغول تماشاي آن هستند.

لوک پشنز در اين باره گفت: از آنچه که شاهد آن هستم احساس خجالت مي‌کنم.
وي ابراز اميدواري کرد بادباني بتواند اخلاقيات بيشتري را به نمايش بگذارد.
اين نمايش از سوي فدراسيون جهاني بادباني مورد انتقاد قرار گرفت. مسابقات آزمايشي بادباني از امروز آغاز مي‌شود و فرصتي براي کميته سازماندهي توکيو خواهد بود تا محل برگزاري مسابقات را قبل از المپيک تست کند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • همکاری دلفین‌ها با ماهیگیران + فیلم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد