Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:08:31 GMT

۱۴۴۶ پرونده تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۶۲۲۹

۱۴۴۶ پرونده تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله شیرخانی عصر دوشنبه در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: با تجربه مرحله اول باید از هم اکنون هماهنگی بیشتری میان ارگان های مسئول با بانک های عامل برای پرداخت این تسهیلات وجود داشته باشد تا آن را همانند مرحله اول به روزهای آخر موکول نکرده و تمامی اعتبار را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مرحله دوم این طرح ملی نیز همزمان با سراسر کشور در ایلام آغاز شده و سهم استان ۱۲۱ میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: یک هزار و ۷۳۷ پرونده تا ۱۹ شهریور در بانک ها با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان و اشتغال سه هزار و ۱۹۸ نفر به تصویب رسیده است.

شیرخانی تاکید کرد: در مدت طی شده از مرحله دوم یک هزار و ۴۴۶ پرونده با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی دو هزار و ۷۱۹ نفر منعقد شده است.

وی ادامه داد: بانک های کشاورزی ، پست بانک ، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات تعیین شده اند و کل پرداختی های استان ۵۷ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 4399897

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان ماه محرم مشهد شیراز شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند احتکار مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد