Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محمد حجتی در گقتگو با خبرنگار مهر، دین اسلام را کاملترین دین معرفی کرد و اظهار داشت: اسلام برای تمام شئونات زندگی دستورات دقیق و به روزی دارد و برای سوالات همه انسانها در هر دورانی جواب قانع کننده ای دارد.

وی عشق به اهل بیت(ع) را موهبتی الهی دانست و افزود: در حوادثی که در قیام امام حسین(ع) رخ داد فقط به بعد عاطفی آن نباید نگاه کرد بلکه هدف از قیام آن امام یعنی امر به معروف و نهی از منکر مهم تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمانشاه ضمن تاکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام همواره به دنبال کمرنگ کردن این فریضه الهی هستند چرا که می دانند تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به فراموشی سپرده نشود اسلام هیچ آسیبی نخواهد دید.

وی ظلم ستیزی را از دیگر اهداف قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و بیان داشت: باید در برپایی مراسم عزاداری دقت کنیم تا به معرفت و شعور حسینی تبدیل شود.

آیت الله حجتی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان می خواهند از هر طریق ممکن به اسلام خدشه وارد کنند مهم ترین رسالت جوانان صیانت و پاسداری از فرهنگ عاشورا و برافراشته نگه داشتن پرچم حسینی(ع) است.

کد خبر 4399905

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر ماه محرم کرمانشاه مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد خطبه های نماز جمعه یاسوج احتکار بیرجند مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

 حسینی گفت: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: طلایه‌داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

وی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس خاصتاً حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

حسینی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، طرحی برای تکریم زنان جامعه و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.

طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین امسال همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس