Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@08:33:01 GMT

هشت یار اوشن جز پرفروش های سال 2018 /عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۶۴۹۳

فیلم سینمایی "هشت یار اوشن" به کارگردانی "گری راس" 8 ژوئن 2018 اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز کرده پس از گذشت دو ماه به فروشی معادل 400 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافته است. این فیلم هم اکنون رتبه بیستم پرفروش ترین فیلم در سال 2018 را در اختیار دارد.

گری راس کارگردان این فیلم بازیگر، نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده معروف هالیوود است که پیش از این اثر مطرح و پرفروش "عطش مبارزه" را کارگردانی کرده که موفقیت های بسیاری را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سارا پاولسون، داکوتا فاینینگ، ساندرا بولاک، کیت بلانشت، آنا هتوی، هلنا بوهم کارتر، ریحانا و میندی کالینگ در کنار "مت دیمون" در این کمدی جنایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

"استیون سودربرگ" کارگردان مطرح هالیوود در کنار "جرج کلونی" بازیگر سینما تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. کلونی دوبار تجربه بازی در فیلم های "یازده یار اوشن" و "سیزده یار اوشن" را داشته است.

با توجه به بازی جرج کلونی در فیلم "یازده یار اوشن" پیش بینی می‌شود داستان این فیلم که توسط "گری راس" نوشته شده ادامه ای بر همان فیلم باشد.

هشت بازیگر زن این فیلم در کنار یکدیگر تاکنون 26 بار نامزد دریافت گلدن گلاب شده و 5 بار آن را کسب کرده‌اند. همچنین این بازیگران 12 بار نامزد اسکار بوده و 4 مجسمه زرین را به خانه برده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان دلار هالیوود بازی مجسمه فیلم هالیوودی فیلم پرفروش هشت یار اوشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران

دکتر محمدحسین متولی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت‌کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد و فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده است.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم فروش قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تامینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده‌اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌های ذکرشده ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبر فوری

tags # داروخانه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران