Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژگان غلامی مسئول گالری فرهنگسرای ابن سینا درباره نمایشگاه نقاشی‌های الیکا کشاورز هنرمند جوان ناشنوا به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی های الیکا کشاورز از ۱۰ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ شهریورماه برقرار است. در این نمایشگاه که دومین نمایشگاه انفرادی او محسوب می شود، ۴۰ تابلوی نقاشی در سبک رئال با تکنیک رنگ روغن، مداد رنگی و مداد قهوه ای به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این هنرمند جوان استادان زیادی از جمله عباس کاتوزیان داشته است، بیان کرد: الیکا همچنین چندین گواهینامه در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آنها می توان به گواهینامه بین المللی نمایشگاه گروهی ناشنوایان جهان میلان ایتالیا در سال ۱۳۹۲ و تصویرگری کتاب کودک اشاره کرد.

غلامی در مورد چرایی برگزاری نمایشگاهی از نقاشی های یک هنرمند ناشنوا در گالری فرهنگسرای ابن سینا، گفت: با توجه به شرایط گالری فرهنگسرای ابن سینا و با توجه به اینکه متقاضی برگزاری نمایشگاه زیاد است و برنامه ما تا پایان سال پر است، این نمایشگاه خیلی اتفاقی برگزار شد. الیکا به همراه خواهرش پیش من آمده بود و وقتی تصاویر نقاشی هایش را دیدم جا خوردم و با آثار رئال و مفهومی خوبی مواجه شدم و بنا بر اتفاق، یکی از نمایشگاه های گالری لغو و قرار شد این نمایشگاه برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به قوی بودن دست هنرمند در آثارش بیان کرد: این هنرمند جوان یکسری آثار مدرن دارد که به نظر من تصویرسازی های بی نظیر و خلاقانه ای دارد. من فکر می کنم یکی از مهمترین دلایل قوی بودن آثار الیکا کشاورز، استفاده زیاد از چشمانش و پرداختن به جزییات وقایع و طبیعت است.

به گزارش مهر، الیکا کشاورز ۳۱ ساله است و از ۵ سالگی نقاشی را آغاز کرده است. مادر الیکا زمانی که او یک سال و نیم سن داشت، متوجه ناشنوا بودن الیکا می شود.

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های الیکا کشاورز هنرمند ناشنوا تا ۲۲ شهریورماه در گالری فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا برقرار است.

کد خبر 4399668

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای ابن سینا ناشنوایان نمایشگاه نقاشی مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی کلاسیک کنسرت موسیقی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان برنامه رادیویی نمایشگاه نقاشی آلبوم موسیقی جشنواره موسیقی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند