Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران،  شکارچی غیرمجاز با یکی از محیط بانان پارک ملی پابند درگیر شد و از ناحیه چشم مصدوم شد که متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

از این چهار شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری ولاشه سه قطعه پرنده دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران محیط زیست هنگام گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق، لاشه یک قطعه قرقاول وتعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در بابلسرماموران یگان حفاظت محیط زیست درآب بندان‌های این شهرستان از سه شکارچی غیرمجاز لاشه دوقطعه خوتکا راکشف وضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور ۲۵ عدد پایه دام هوایی راجمع آوری کردند.

 

 

 

انتهای پیام /ر

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از آماده‌باش این یگان در ایام نوروز خبر داد و گفت: با تخلفات زیست محیطی احتمالی برخورد قانونی و محکمی صورت خواهد گرفت. - اخبار استانها -

نقی میرزاکریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در دماوند، با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی افزود: محیط‌بانان یگان حفاظت اداره محیط زیست دماوند با 5 دستگاه خودروی عملیاتی، 6 دستگاه موتورسیکلت و سایر تجهیزات انفرادی طی ایام نوروز در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: در ستاد استقبال از بهار مقرر شد که با تمام توان با تخلفات زیست محیطی احتمالی برخورد قانونی صورت گیرد.

رئیس اداره محیط زیست دماوند یادآور شد: در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال و دستورات دادستان و همچنین مصوبات کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز فرمانداری شهرستان، برای اجرای گشت‌های مشترک با یگان حفاظت سایر دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، همکاری با عوامل امدادی و هلال احمر شهرستان  به‌ویژه در کوهستان و مسیرهای صعب العبور آمادگی کاملی داریم.

آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران بوشهر

فرمانده یگان حفاظت محیط شهرستان خاطرنشان کرد: قدردان مردم فهیم و دوستدار طبیعت شهرستان هستیم و شماره پیامکی 09921001540 این اداره در طول شبانه‌روز آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • انتصاب ارشدِ محیط بانان مازندران
  • شکارچی گراز در رضوانشهر به جریمه نقدی محکوم شد
  • ۴۰ پرنده در طبیعت شهر مشهد رهاسازی شد
  • دستگیری شکارچی منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با ۱۸ قطعه لاشه
  • جلوگیری از چرای غیر مجاز بیش از ۱۷ هزار راس دام در قزوین
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری ۳۵۹ شکارچی غیرمجاز در قزوین