Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «شهیندخت مولارودی»، دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

پروانه سلحشوری در مقام ایفای وظایف نمایندگی، تاوان پایبندی به سوگند خود و پشت پا زدن به عافیت طلبی را می پردازد. امثال او‌ با به جان خریدن انواع تهدیدها، توهین ها و تحقیرها به صندلی های سبز مجلس اعتبار می بخشند؛ به جای قدر دیدن و بر صدر نشستن، انگشت های اتهام به سمت آنان نشانه نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق رییس جمهور برنا مجلس پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان؛ مجتبی معین وزیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تبریک هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در زمینه کارگری رقم خورده این است که در دولت سیزدهم طبق میانگین کشور استان هرمزگان در بحث بازرسی کار و ایمنی کارگران و همچنین در کاهش خطرات جسمی و فوتی‌ها در سال گذشته رتبه یک کشوری را کسب کرده است.

وی افزود: در طرح طبقه بندی و یکسان سازی حقوق در کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر کارگر، در کشور ۵۵ درصد مشمول این طرح می‌شوند که در استان هرمزگان ۶۶ درصد کارگران شامل این طرح شده‌اند؛ همچنین در حوزه رسیدگی هیئت حل اختلاف کارگری و کارفرمایی نیز مدت زمان رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در کل کشور ۳۷ روز است که در استان هرمزگان این آمار به ۱۲ روز کاهش یافته است و هرمزگان در بخش نیز رتبه نخست کشوری را در اختیار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: همه ی تلاش ما بر این بوده که به جای دعوت مردم به مشاغل کارگری و کارمندی به سمت کارآفرینی حرکت کنیم و در همین زمینه، در حوزه مشاغل خرد، سال گذشته، ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی صادر شده که از این تعداد حدود ۶ هزار مرکز، فعال هستند و تسهیلات دریافت کرده‌اند.

در ادامه معین وزیری از برنامه‌های پیش رو در زمینه اشتغال خبر داد و گفت: یک بازارچه مشاغل خانگی در هفته دولت در شهرستان میناب و یک بازارچه هم در شهرستان بندرعباس در ورزشگاه کارگران افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند به صورت دائم محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

کد خبر 6094420

دیگر خبرها

  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد