Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فرمانده بسیج دانشجویی استان سمنان از فعالیت های گروه جهادی خادمین حضرت زینب (س) دانشگاه پیام نور گرمسار سرکشی کرد.
در این دیدار سرهنگ فلاحتی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان میامی نیز در جمع جهادگران حضور یافته و از نزدیک شاهد فعالیت های این گروه جهادی شدند.
در ابتدای این دیدار جمعی از جهادگران این گروه به بیان گزارش عملکرد چند روزه خود پیرامون فعالیت های انجام گرفته پرداختند و در بخش دوم صحبت های خود به بیان مشکات و معضلات پیش روی جامعه پرداختند و با مطرح کردن مطالبات خود خواستار همکاری هرچه بیشتر نهاد های مختلف در این رابطه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه جهادی خادمین حضرت زینب (س) فعالیت های جهادی خود را در منطقه فرومد و در روستاهای فیروز آباد و استربند از تاریخ 5 شهریور ماه به مدت 10 روز آغاز نمودند .
عمده فعالیت های این گروه جهادی در زمینه های فرهنگی از قبیل برگزاری کلاس های نقاشی و کاردستی ویژه کودکان ، در زمینه های قرآنی و عقیدتی از قبیل برگزاری کلاس های احکام و آموزش قرآن ، در زمینه های آموزشی از قبیل برگزاری کلاس های مشاوره ویژه بانوان و خانواده ها بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، بـا توجه به موج حمایت دانشگاهیان امریکایی و اروپایی از مردم مظلوم غزه و اعتراضات گسترده علیه نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی و نیز برنـامه های فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شـده در دانشـگاهها به همین مناسبت، دانشگاه پیام نور همگام با سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، ضـمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه، امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی۱۴ کلیۀ کلاـس هـا را تعطیل اعلام می کند.

تا به همین مناسـبت دانشـگاهیان عزیز کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان های اصلی دانشگاهها، حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام دارند.

کد خبر 6090566

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان