Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@18:24:20 GMT

سعید رجبی به تائویان نمی‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۴۱۸

سعید رجبی به تائویان نمی‌رود

با خارج شدن لیست قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا، تیم ملی تکواندو با ۵ تکواندوکار در سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ شرکت می‌کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار بود تیم ملی تکواندو شنبه آینده با ۶ تکواندوکار برای حضور در رقابت‌های گرندپری راهی چین تایپه شود، مصدومیت سعید رجبی از ناحیه دست، باعث شد تا نام وی از لیست نفرات اعزامی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس تیم ملی تکواندو با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، مهدی خدابخش و سجاد مردانی در این دوره از رقابت‌ها که امتیاز آن در رنکینگ فدراسیون جهانی در مسیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو محاسبه خواهد شد، به مسابقات می‌رود.

این مسابقات طی روز‌های ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی چین تایپه در سالن اصلی ورزشگاه شهر «تائویان» برگزار می‌شود. برای حضور در این مسابقات ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۱ کشور طبق رنکینگ فدراسیون جهانی دعوت شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تکواندو چین تیم ملی هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا