Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@21:05:41 GMT

رهبر کره‌شمالی از ترامپ وقت ملاقات خواست

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۴۴۶

رهبر کره‌شمالی از ترامپ وقت ملاقات خواست

جهان > آمریکا - همشهری‌آنلاین:
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌ جمهور آمریکا نامه‌ای از کیم جونگ اون دریافت کرده که در آن رهبر کره‌شمالی خواستار دیدار دیگری با دونالد ترامپ شده است.

 سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید با اشاره به این درخواست کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی اظهار کرد که کاخ سفید در حال بررسی امکان برنامه‌ریزی برای برگزاری چنین دیداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کاخ سفید در ادامه نامه دریافت شده را «بسیار صمیمانه و بسیار مثبت» قلمداد کرد.

ترامپ نیز قبلاً گفته بود، قرار است نامه‌ای از جانب رهبر کره شمالی که به گفته او حاوی مطالبی «مثبت» است، به زودی به دستش برسد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز،سندرز خاطرنشان کرد: هدف اصلی این نامه درخواست برنامه‌ریزی براي انجام دیدار دیگری با ترامپ بود که ما در این زمینه رویکردی باز داریم و در فرآیند انجام هماهنگی‌های لازم در این راستا هستیم.

او به خبرنگاران گفت: این نامه نشان‌دهنده تداوم تعهد در راستای تمرکز بر خلع سلاح هسته‌ای در شبه‌جزیره کره است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین بیان کرد، رژه نظامی اخیر در پیونگ‌یانگ نشانه‌ای از حسن نیت بود زیرا در آن هیچ موشک هسته‌ای بالستیکی به نمایش گذاشته نشد.

در همین زمینه، رئیس‌جمهور آمریکا پش‌تر از رهبر کره شمالی به خاطر برگزاری یک رژه نظامی گسترده بدون نمایش موشک‌های بالستیک در مراسم هفتاد سالگی حکومت این کشور تشکر کرد.

تبریک ترامپ به اون به خاطر برگزاری رژه بدون موشک‌ در همین زمینه: رهبر کره شمالی: به خلع سلاح هسته‌ای پایبندیم پیام پوتین به رهبر کره شمالی کره شمالی: آماده دوستی با هر کشوری هستیم مغز متفکر صنعت هسته‌ای و موشکی کره شمالی درگذشت ممنوعیت سفر مردم آمریکا به کره شمالی یک سال دیگر تمدید شد نشست محرمانه ژاپن و کره‌شمالی بدون اطلاع آمریکا در ویتنام آمریکا ادامه مذاکره با کره‌شمالی را مشروط کرد وقتی تلفن کاخ سفید هم با ترامپ همراه نیست نامه شدیداللحن کره شمالی به ترامپ باعث لغو سفر پمپئو شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!

دادگاهی در فلوریدا محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده نگه داشتن «غیرقانونی» اسناد محرمانه دولتی را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت!

به گزارش مشرق، آیلین کَنان، قاضی دادگاه ایالتی فلوریدا اعلام کرد که محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده تخلفات مرتبط با نگه داشتن غیرقانونی اسناد طبقه‌بندی‌شده در ملک شخصی‌اش پس از ترک کاخ سفید، تا مدتی نامعلوم به تعویق خواهد افتاد.

به گفته کنان، دادگاه ترامپ در تاریخ مقرر (۲۰ مه) برگزار نخواهد شد. با این حال، او تاریخ جدیدی را برای این پرونده معین نکرد و به ابهامات درباره محاکمه نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش از انتخابات ماه نوامبر، دامن زد.

ترامپ در پرونده نگه داشتن غیرقانونی اسناد محرمانه دولتی پس از ترک کاخ سفید در سال ۲۰۲۱ و به‌دنبال شکست در انتخابات ۲۰۲۰ مقابل جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، با چندین فقره اتهام روبه‌رو و هرچند به ممانعت از دسترسی اف‌بی‌آی به اسناد مذکور متهم شده اما با رد هرگونه تخلف، اظهار بی‌گناهی کرده است.

به نوشته رویترز، هم دادستانی و هم وکلای ترامپ تایید کرده‌اند که محاکمه ماه مه احتمالا باید به زمانی دیگر موکول شود زیرا همچنان مسائل حل‌نشده‌ای در پرونده وجود دارد و علاوه بر این، ترامپ هم‌اکنون در نیویورک در دادگاه مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن حضور دارد.

قاضی کنان که ترامپ در سال ۲۰۲۰ او را منصوب کرد، زمان دادرسی پیش از محاکمه را ۲۲ جولای اعلام کرده است. به ادعای وی، تعیین زمان جدید محاکمه باتوجه به ابهامات، «بی‌تدبیری» است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است