Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:49:34 GMT

بچه‌ها یک روستا را به آتش کشیدند! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۵۱۴

بچه‌ها یک روستا را به آتش کشیدند! +عکس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش سوزی در روستای گل سلیمان آباد میاندوآب شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش سوزی در روستای گل سلیمان آباد میاندوآب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش لندنیان گفت: ماموران تلاشگر ایستگاه شماره یک و دو سازمان آتش نشانی پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در انباربزرگ علوفه (یونجه و گاه) در روستای گل سلیمان آباد سریعاً به محل اعزام و با همکاری ماموران آتش نشانی شهرداری باروق و روستای گل سلیمان آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

 

وی ادامه داد: در این حادثه بیش از ۵۰۰۰ بسته یونجه و ۴۵ تن کاه و ۵ راس گاو ۴ باب منزل و انبار علوفه دچار حریق شده و که طبق برآورد کارشناسان این اتش سوزی دست کم یک میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

لندنیان، عامل آتش سوزی را بی احتیاطی و روشن کردن آتش توسط بچه‌های روستا در کوچه مجاور اعلام کرد و گفت: آتش روشن کردن کودکان و وزش باد عاملی بوده است تا انبار‌های کاه و یونجه دچار آتش سوزی شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش سوزی روستا خسارت میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب مجتمع جارچلو شهرستان میاندوآب از محل مجتمع ساحل راست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین اصغری با بیان اینکه بدنبال ریزش چاه آب مجتمع جارچلو و از کار افتادن الکتروپمپ آن، تامین آب روستا‌های جارچلو، قرمزخلیفه علیا و قرمزخلیفه سفلی با مشکل مواجه شد، اظهار داشت: بدنبال وقوع این حادثه و از مدار خارج شدن چاه آب، ۸۰۰ خانوار ساکن در این روستا‌ها با کمبود و قطعی آب شرب مواجه شدند.

وی با اعلام اینکه در مدت زمان قطعی آب در این مجتمع، آب شرب مشترکین با استفاده از تانکر‌های سیار تامین شد، افزود: با اقدامات انجام شده توسط اکیپ رفع اتفاقات، آب شرب پایدار این مجتمع از محل مجتمع ساحل راست با احداث خط انتقال و تجهیز شیرالات و استفاده از ظرفیت خط انتقال تامین شد.

دیگر خبرها

  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در میاندوآب
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است
  • تامین آب شرب مجتمع جارچلو شهرستان میاندوآب از محل مجتمع ساحل راست