Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@21:29:16 GMT

فردا، آخرین مهلت انتخاب واحد دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۶۱۴

فردا، آخرین مهلت انتخاب واحد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که از ۱۰ شهریور آغاز شده بود، فردا ۲۱ شهریور پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی، شروع کلاس های نیمسال اول از تاریخ ۲۴ شهریورماه خواهد بود.

تاریخ حذف و اضافه دانشجویان از ۷ مهر تا ۱۲ مهر است و کلاس های درسی نیمسال اول در تاریخ ۱۳ دی به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۵ دی تا ۲۷ دی برگزار می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتخاب واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فریده دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به همراه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید  قربان علی حسینی با قدرانی از تلاش همسر این شهید به دلیل سال‌ها مراقبت از این شهید والا مقام که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: خانواده شهدا میراثی گران‌بها و الگو برای جامعه دانشگاهی هستند؛ بنابراین دیدار و خدمت به خانواده شهیدان افتخار بزرگی است.

وی افزود: آسایش، آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است و همسران شهدا به واسطه نقشی که در تربیت فرزندان خود داشته‌اند سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام اسلامی بوده که باید به درستی نقش و جایگاه آنان تبیین شود.

به گزارش آنا، شهید قربانعلی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی، در فرودین ماه سال ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی