Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:32:16 GMT

رقابت ۴ پینگ پنگ باز قمی در تور بزرگسالان کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۷۶۵۶

رقابت ۴ پینگ پنگ باز قمی در تور بزرگسالان کشور

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در اصفهان از امروز سه‌شنبه آغاز می‌شود و ۴ بازیکن قمی در این مسابقات به میدان می‌روند در حالی که ترکیب تیم اعزامی قم را بازیکنانی جوان و کم سن و سال تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این مسابقات در قالب ۴۶ گروه برگزار می‌شود که برخی از گروه‌ها ۳ نفره و برخی ۴ نفره هستند و از هر گروه ۲ نفر به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند و ۳ پینگ پنگ باز قم در گروه‌های ۳ نفره و یک نفر در گروهی ۴ نفره مسابقه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در گروه ۹ این رقابت‌ها سید محمد معین منتظری پینگ پنگ باز نوجوان قمی برابر  محمد بوجاریان از توابع تهران و پوریا عبد الوند از لرستان مسابقه می‌دهد و در گروه ۱۶ میلاد عباسی از قم برابر دانیال کبیری از اروند خوزستان و شایان پیری از هرمزگان به میدان می‌رود.

عموییان بیان داشت: در گروه ۱۹، پویا وفایی از قم با آریا صادقی از تهران و کیومرث اصفهانی از خراسان رضوی دیدار خواهند کرد و در گروه ۳۵، سید علی سجادیان از قم حریف وحید غفرانی از اصفهان،  اشکان ادهمی از خوزستان و محمد نظری از لرستان خواهد بود.

وی عنوان کرد: تیم تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر قم نیز هفته گذشته در مسابقات تور تنیس روی میز مرحله دوم کشور در اراک مسابقه داد که در رده نوجوانان، ۲ پینگ پنگ باز قمی تا جمع ۱۶ نفر برتر کشور پیش آمدند و در نوجوانان نیز ۲ بازیکن از قم در جمع ۶۴ نفر برتر قرار گرفتند.

کد خبر 4400000

منبع: مهر

کلیدواژه: پینگ پنگ تنیس روی میز تور ایرانی تنیس روی میز مردم علیه احتکار بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند احتکار مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد