Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: پس از ارزیابی و نظارت دقیق ستاد اقامه نماز بر عملکرد دستگاه های اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس یکی از موفق ترین دانشگاهها و موسسات اجرایی استان بوده که تاکنون توانسته با ترویج و توسعه این فریضه الهی خود را به عنوان الگو در جامعه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با تأکید بر عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در دانشگاهها تصریح کرد: این واحد دانشگاهی با عملی کردن بیانات رهبری توانسته با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان خود، صفوف نماز در دانشگاه را جلوه بهتری بخشد.

وی فعالیت در راستای آیین نامه ها و بخشنامه های ستاد اقامه نماز کشور را از الزامات دانست و گفت: رعایت دستورالعمل های اجرایی از سوی دانشگاهها از جمله موارد مهمی است که باید متولیان امر نماز به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با قدردانی از همکاری و همراهی این ستاد در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در دانشگاه گفت: افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در امر نماز مدیون تلاش های مسئولان دلسوزی است که با این دانشگاه همکاری لازم داشته اند.

باقری پیشرفت فعالیت های حوزه نماز در واحدها و مراکز دانشگاهی را رضایت بخش دانست و گفت: ساخت و تکمیل مساجد دانشگاه و ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری هر با شکوه ترنماز دانشگاهیان از جمله اقداماتی است که در سال های اخیر صورت گرفته است.

در پایان این دیدار از فروغ زارعی کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به عنوان کارشناس برتر اقامه نماز دانشگاه در بین دستگاه های اجرایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

188 / 167 امام جمعه موقت بندرعباس محمدحسن فروزان نژاد رتبه برتر نماز استان هرمزگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امام جمعه موقت بندرعباس رتبه برتر نماز استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس