Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@17:55:49 GMT

فعالیت ۱۴۴۴ هیئت مذهبی در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۸۲۰۸

فعالیت ۱۴۴۴ هیئت مذهبی در خراسان‌جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غلامرضا عباسی‌مقدم، رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی، شب گذشته 19 شهریورماه در مراسم اذن عزای حسینی که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی در طول تاریخ تشیع از عناصر اصلی تاثیرگذاری بر فرهنگ اسلامی بودند.
وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی بزرگترین تشکل‌های مردمی در کشور هستند، افزود: این هیأت‌ها مستقیم زیر نظر رهبری فعالیت می‌کنند و ما به عنوان خادمین اهل بیت(ع) باید سربازان ولایت فقیه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 70 درصد از مردم در هیأت‌های مذهبی شرکت‌ می‌کنند، تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی در قبل و بعد از انقلاب نقش بسزایی در پشتیبانی نظام اسلامی داشتند و دارند.
عباسی‌مقدم با اشاره به توطئه‌های دشمنان، اظهار کرد: مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد اما این مشکلات نباید ما را از خدمات نظام و انقلاب اسلامی غافل کند.
وی با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های واهی می‌خواهد به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند، اظهار کرد: دشمنان بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کاری انجام ندادند و امروز جنگ اقتصادی را ایجاد کردند.
رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی در زندگی همه ما رسوخ کرده و در هیأت‌ها نیز نفوذ کرده است لذا باید هوشیار و دشمن شناس باشیم.
عباسی‌مقدم با بیان اینکه سخنرانان و مداحان در ماه محرم به روشنگری بپردازند، اظهار کرد: با توجه به برنامه اعلامی از سازمان تبلیغات اسلامی باید تمام هیأت‌ها در سامانه طوبی ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه 92 هزار هیأت مذهبی در کشور وجود دارد، یادآور شد: در حال حاضر 1444 هیأت مذهبی در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 70 هیأت مذهبی در بیرجند هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی هیئت های مذهبی نظام و انقلاب اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی