Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم بروجرد به عدم کارایی شورای شهر بروجرد اعتراض کرده و درب این شورا را تخته کردند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، در پی اختلافات اعضای شورای شهر بروجرد طی یک سال اخیر و کارشکنی در کار شهردار، صبح امروز برخی از مردم شهر بروجرد در اقدامی اعتراضی مبنی بر عدم کارایی شورای شهر بروجرد درب ساختمان این شورا را تخته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ابتدا درب ساختمان شورای شهر را با جوشکاری بستند و سپس با نصب بنری حاوی این مطلب که «به علت عدم کارایی درب شورا تخته شد» اعتراض خود را به وجود این شورا نشان دادند.

اشرف چگنی عضو شورای اسلامی شهر بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: صبح امروز برخی از مردم به عملکرد شورا اعتراض کرده و به‌صورت نمادین درب شورای شهر را بستند.

وی بابیان اینکه این کار مردم اعتراض به عزل شهردار بروجرد بوده است افزود: روز گذشته یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در فضای مجازی مطلبی مبنی بر عزل شهردار بروجرد منتشر کرده بود در صورتی که هنوز عزل شهردار انجام‌نشده است و تعدادی از مردم به پاسخ این مطلب درب شورا را به‌صورت نمادین بستند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: هنوز شهردار عزل نشده است و فقط برای اینکه در فضای مجازی عزل شهردار مطرح‌شده بود و اینکه شهردار غیرقانونی است مردم اعتراض کردند.

وی بیان کرد: مردم معتقدند اگر می‌خواهند شهردار را عزل کنند شش نفر از اعضای شورا رأی به عزل شهردار بدهند و اگر مشکلی دیگر وجود دارد باید وزارت کشور و استانداری نامه دهد تا شهردار عزل شود و مردم نیز بدانند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکرداد. مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند. رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد. سیدمحمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکرداد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد. زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد. عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • اتفاقی نادر در مسابقات تیراندازی برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • اتفاقی نادر در برزیل/ سلاح جدید فاطمه امینی دچار نقص شد
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • اتفاقی که باعث شد عنایتی از کوره در برود(عکس)