Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران گفت: ۷۰ بازیکن منتخب این فستیوال در هر بخش به اردویی جهت انتخاب اعضای تیم‌های ملی دعوت خواهند شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدعلی میرغفاری، دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران که از 17 الی 20 شهریور در کردان کرج برگزار شد در آخرین روز برگزاری این فستیوال با ارائه گزارشی اظهار داشت: در این دوره از فستیوال شاهد حضور بیش از 900 بازیکن دختر و پسر از سراسر کشور و مشارکت فعال و گسترده استان‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً هر تیم 7 مسابقه را برگزار کرده و هر بازیکن عملاً یک ساعت فوتبال بازی کرده تا به‌خوبی از سوی استعدادیابان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی در تشریح استعدادیابی صورت‌گرفته ادامه داد: در هر بخش دختران و پسران 14 استعدادیاب و یک سرتیم استعدادیابی داشتیم که با دقت عملکرد نفرات را زیر نظر گرفتند. در نهایت و در هر بخش حدود 70 بازیکن به‌عنوان نفرات منتخب فستیوال انتخاب و معرفی خواهند شد که در اردوی نفرات منتخب حاضر می‌شوند و در نهایت از این جمع 25 بازیکن برای حضور در تیم ملی زیر 14 سال کشور انتخاب خواهند شد.

دبیر اجرایی فستیوال ملی فوتبال پایه پسران و دختران همچنین با بیان این مطلب که فستیوال‌ها خصوصاً در این رده سنی نتیجه‌محور نیست، گفت: به‌طور کلی در بیشتر رشته‌های ورزشی برای بازیکنان زیر 13 سال مسابقات نتیجه‌محور برگزار نمی‌شود. از سوی دیگر ما به‌دنبال حضور نفراتی بودیم که از نظر سنی واقعاً به‌درستی انتخاب شده باشند و خدای نکرده شاهد تخلفی نباشیم. وقتی نتیجه رقابت‌ها اهمیتی ندارد، خوشبختانه شاهد این‌گونه مشکلات هم نیستیم و نفرات با سن واقعی خودشان در فستیوال حاضر می‌شوند.

میرغفاری خاطرنشان کرد: جا دارد باز هم از همکاری و تعامل همه‌جانبه مسئولان اداره ورزش و جوانان استان البرز، هیئت فوتبال استان و شهرستان ساوجبلاغ همچنین مسئولان محترم مجموعه ایثار در کردان کرج قدردانی کنیم که با تعامل همه‌جانبه در برگزاری این رویداد ما را یاری کردند.

چهارمین فستیوال ملی فوتبال پایه دختران و ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران کشور از 17 تا 20 شهریور با حضور تیم‌های اعزامی از سراسر کشور به‌میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

انتهای پیام/*

R35347/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهرک» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کازابلانکا

فیلم سینمایی «شهرک» در ادامه حضور در فستیوال‌های جهانی، به بخش مسابقه سومین دوره جشنواره‌ی سینمای مستقلِ «کازابلانکا» در مراکش راه یافت.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شهرک» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی، در ادامه حضور خود در فستیوال‌های جهانی، به بخش مسابقه سومین دوره فستیوال سینمای مستقلِ «کازابلانکا» در مراکش راه یافت.

این جشنواره که از ۱۹ تا ۲۵ آوریل (۳۱ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود، در این دوره پذیرای آثار مستقلی از کشورهای مختلف جهان از جمله، آلمان، ایتالیا، روسیه، فرانسه، آرژانتین، عربستان سعودی، امارات و … است که با هم به رقابت می‌پردازند و علاوه بر «شهرک»، فیلم سینمایی «برندگان» ساخته حسن ناظر نیز دیگر نماینده ایران در این جشنواره است.



«شهرک» که ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، ساعت ۱۹ سه‌شنبه، ۲۳آوریل در فستیوال «کازابلانکا» اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی «شهرک» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی «تریپولی» لبنان، «ویتره» فرانسه و «زاگورا»  در مراکش حضور پیدا کرده و توانسته بود چند جایزه اصلی این جشنواره‌ها را نیز از آن خود کند.

پخش بین‌الملل فیلم سینمایی «شهرک» به عهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.

«شهرک» فضایی متفاوت، عاشقانه، رازآلود و معمایی را مدنظر قرار داده و داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگری را روایت می‌کند که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • «شهرک» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کازابلانکا