Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - بانوان رزمی کار استان گیلان با درخشش در مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی در استان مرکزی مقام نایب قهرمانی را کسب کردند.

نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان رقابت های بین المللی کیک بوکسینگ در اراک بانوان رزمی کار گیلانی با کسب 9 مدال طلا ، چهار مدال نقره و شش مدال برنز پس از تهران روی سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مونا شفیع‌نژاد افزود: در جریان این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان آوا کامکار ، زهرا اکبری ، خدیجه رمضانعلی پور، زهرا عابدی و حمیده محمدپور از استان گیلان با غلبه برابر رقبای خود مقام قهرمانی را کسب کردند.
وی ادامه داد: فاطمه آزموده ، هانیه ارزاقی ، خاطره شریفی پیرکوهی و مرضیه علیجانی نیز در رده های سنی مختلف موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شدند.
وی بیان کرد: همچنین مریم مویدناصری ، فاطمه رسولی ، فاطمه مشیری و سعیده آزموده از استان گیلان مدال نقره و مقام نایب قهرمانی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ در اراک را کسب کردند.
نایب رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان اضافه کرد: زهرا محمودوند، زینب پور یونسعلی، زهرا میرزاجانی ، زهرا چهره غایی، ساجده خلیلی و حنانه طالبی از استان گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابت ها شدند.
شفیع نژاد یاداور شد: رقابت های کیک بوکسینگ بین المللی با شرکت 257رزمی کار این رشته از استان های مختلف در دو بخش لایت کنتاکت و لوکیک در استان مرکزی برگزار شد و 47 بانوی ورزشکار از استان گیلان موفق به کسب 19 مدال این مسابقات شدند.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كيك بوكسينگ قهرماني كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران