Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@04:37:26 GMT

خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان چگنی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۸۵۴۹

خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان چگنی

مسئول بسیج خواهران شهرستان چگنی، از حضور گروه های جهادی در شهرستان چگنی و ارائه خدمات به محروم این شهرستان خبرداد.

سوادبه فرجی، مسئول بسیج خواهران شهرستان چگنی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: همزمان با برگزاری  رزرمایش اقتدار عاشورایی بسیج فعالیت گروه های جهادی در این شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در مناطق محروم این شهرستان مستقر شده اند، افزود: با همکاری بسیج جامعه پزشکی تیم های از پزشکان برای ارائه خدمات پزشکی اعم از بهداشتی، درمانی و همچنین مشاوره ای در مناطق محروم مشغول به خدمت شده اند.

 

فرجی، اظهار داشت: همچنین با حضور کارشناسان مذهبی، مشاوره های مذهبی و دوره های آموزشی احکام  برای عموم مردم این مناطق برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: برنامه های ویژه ای برای کودکان با رویکرد نهادینه سازی فرهنگ دینی برگزار می شود.

 

فرجی، در ادامه از اجرای طرح وقف در گردش کتابخوانی زندگی نامه شهید هادی خبرداد و افزود: این طرح با پخش دعوت نامه از درب منزل آغاز شد.

 

وی بیان کردپ: در این طرح بعد از مطالعه کتاب در هر خانه به خانه بعدی رفته و در نهایت با مطالعه عموم به مسجد و پایگاه مقاومت بسیج تحویل داده می شود.

 

این مقام مسئول، با بیان اینکه برنامه های جهادی حوزه کتاب تا پایان هفته کتاب ادامه دارد، ادامه داد: طرح وقف در گرش کتابخوانی به همت گروه جهادی حوزه حضرت سمیه خواهران و پایگاه های اسراء و ام ابیها اجرایی شده است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس اردبیل سیدعباس صالحی عزاداری محرم جنگ اقتصادی احتکار شیراز نشست خبری خانه های نور پایگاه مقاومت ارائه خدمات گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری