Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@19:46:28 GMT

ثبت ۳۸ میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۸۶۱۰

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به این که امسال حضور مسافران در استان نسبت به سال های گذشته پررنگ تر بوده است، افزود: تردد جاده ای به میزان ۸ درصد در سال جاری افزایش داشته و مصرف بنزین و نهاده های نفتی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

معاون استاندار با بیان این که در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، فرمانداران در راستای افزایش میزان رضایتمندی مسافران تلاش کنند، ابراز کرد: بالغ بر ۳۸ میلیون نفر شب اقامت گردشگر از اول فروردین ماه لغایت پایان مرداد ۹۷ در سراسر نقاط استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیان تاکید نمود: هماهنگی بین پلیس راه و راهور و دستگاه های موثر بر رعایت تردد ایمن، مسایل ترافیکی و ارایه خدمات شایسته در همه بخش ها به مسافران از سوی فرمانداران در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی جدی گرفته شود.

وی با بیان این گه توسعه بوم گردی در دستور کار جدی استان قرار دارد، افزود: تمهید زیرساختها و امکانات لازم مناطق بالادست و کوهستانی با جدیت دنبال شود.

در آغاز این جلسه فرزانه، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و برخی فرمانداران و مسئولین کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان به ارایه گزارش از فعالیت های خود پرداختند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنزین پلیس راه جاده صنایع دستی و گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه