Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی نراتزوری بازی بعدی این تیم در سری A ایتالیا را از دست داد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر اعلام کرد که لائوتارو مارتینس، به دلیل مصدومیت بازی هفته بعدی این تیم مقابل پارما در هفته چهارم سری A را از دست خواهد داد و حضور او مقابل تاتنهام نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارتینس پیش از این هم به دلیل مصدومیت نتوانسته بود اینتر را در بازی مقابل بولونیا همراهی کند و اردوی تیم ملی آرژانتین را هم خیلی زود ترک کرد. مارتینس این هفته به میلان برگشت و تصاویر گرفته شده از پای چپ او نشان دهنده ورمی است که مانع از بازی کردن او مقابل پارما می‌شود.

در این بین باشگاه اینتر اعلام کرده که وضعیت مارتینس به صورت رومزه بررسی می‌شود و امکان دارد که او در چند روز آینده وضعیت بهتری داشته باشد و حداقل بتواند به عنوان یک نیمکت‌نشین نراتزوری را در بازی شنبه هفته آینده همراهی کند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه