Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@02:28:23 GMT

آخرین خبر درباره معرفی استاندار جدید کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۸۶۹۲

آخرین خبر درباره معرفی استاندار جدید کرمان

سخنگوی وزارت کشور درباره معرفی استاندار جدید کرمان توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره معرفی استاندار کرمان اظهار داشت: پس از استعفای استاندار کرمان در همان روز با ابلاغ وزیر کشور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری کرمان معرفی شد و کلیه مسئولیت‌های قانونی استاندار را ایشان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: وظایفی که بر عهده استاندار است به هیچ وجه معطل نمانده و تمام امورات استان و تصمیم گیری‌هایی که باید در سطح استاندار اتخاذ شود در حال انجام است.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: این در شرایطی است که در قانون برای تصدی سرپرستی سمت‌ها دوره زمانی مشخص شده که در این خصوص در مهلت مقرر قانونی هستیم و کاملا منطبق با قانون رفتار شده است.

سامانی گفت: باید توجه داشته باشیم که استعفای استاندار قبلی با اصلاحیه قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس همزمان شد لذا با توجه به اینکه با ابلاغ این مصوبه جدید، تعدادی از استانداران مشمولان خواهند بود، در شرایط جدید و قانون جدید ما صرفا برای یک استان دست به انتخاب نمیزنیم بلکه دامنه انتخاب افراد و به تبع آن بررسی گزینه‌های مختلف برای تصدی تعداد بیشتری از استانداری‌ها در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: منتظر هستیم با اعلام نظر شورای نگهبان و ابلاغ قانون بتوانیم گزینه‌های پیشنهادی خودمان را با اولویت استان کرمان به هیئت دولت معرفی کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی وزارت کشور استاندار جدید کرمان بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مصلحیان رئیس انجمن ریاضی ایران گفت:در چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور ۲۸ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های کشور رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، فردوسی مشهد، امیرکبیر و خواجه نصیر به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران