Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر از مردم بنگلادش با درخواست آزادی هر چه سریعتر رهبر اپوزیسیون این کشور که اوایل امسال به اتهام فساد بازداشت شد، به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه خالده ضیاء، نخست وزیر سابق و رهبر حزب اپوزیسیون بنگلادش در هشتم فوریه به سوءاستفاده از قدرت و اختلاس ۲۵۰ هزار دلاری محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاء در دهه ۱۹۸۰ و بعد از ترور شدن همسر دیکتاتورش در یک کودتای نظامی شکست خورده، وارد دنیای سیاست شد و اتهامات اخیری که علیه او مطرح شده را دارای انگیزه‌های سیاسی می‌داند.

یک مقام پلیس بنگلادش اعلام کرد که نزدیک به ۴۰۰۰ نفر از حامیان رهبر اپوزیسیون بنگلادش در داکا به خیابان آمدند.

با این حال سخنگوی حزب اپوزیسیون ناسیونالیست بنگلادش اعلام کرد که نزدیک به ۲۰ هزار معترض به خیابان‌ها آمدند و با سر دادن شعارهایی اعلام کردند که حبس ضیاء غیرقانونی و شرم‌آور است.

دبیرکل حزب ناسیونالیست بنگلادش اعلام کرد: ما بر این باوریم که اتهامات وارده علیه خالده ضیاء اشتباه بوده و باید هر چه سریعتر آزاد و برای بهبود وضعیت سلامتی‌اش به یک بیمارستان خصوصی منتقل شود.

وی ادامه داد: دولت بنگلادش سرکوب اعضای این حزب را در آستانه انتخابات آغاز کرد.

این مقام افزود: در این تظاهرات نزدیک به ۱۲۰۰ نفر بازداشت شده‌اند که این بازداشت‌ها با هدف دستکاری در انتخابات آتی انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بنگلادش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • لاپید به امارات می‌رود
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو برای آزادی اسرا
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز