Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@22:51:33 GMT

419اخطار برای مراکز تولیدی کرمان در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۰۱۱

419اخطار برای مراکز تولیدی کرمان در سال جاری

استان‌ها > کرمان - ایرنا نوشت:مدیرکل استاندارد استان کرمان با اشاره به اهمیت کنترل کیفیت در محصولات تولیدی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 419 مورد تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی این استان داده شده است.

علی بیگ زاده افزود: این تعداد تذکر به واحدهای صنفی از جمله انواع مواد غذایی، ایزوگام، روغن های صنعتی (گریس و روغن موتور) و واحدهای تولیدی بتن آماده، تیرچه بلوک، آجر و سفال، معادن شن و ماسه، لبنیات و روغن های بکر خوراکی (زیتون و کنجد) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین واحدهای تولیدی، صنعتی (سیم، کابل و انواع لوله ها)، واحدهای خدمات از جمله آسانسور، تجهیزات شهربازی، تاسیسات سیلندر پرکنی و گاز مایع، وسایل سنجش باسکول، ترازوهای واحدهای صنقی سطح شهر و میدان تره بار و یخچالهای ویترینی اخطار دریافت کردند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: همچنین 9 مورد اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی آجر و سفال، تجهیزات بازی، واحدهای تولیدی بتن، وسایل سنجش میدان تره بار، واحدهای خدمات باسکول و 22 مورد آسانسور در سطح شهر کرمان انجام شده است.

وی بر لزوم آموزش های مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و مدیران فنی آزمایشگاههای همکار بمنظور ارتقای دانش فنی آنها تاکید کرد و افزود: استان کرمان از زلزله خیز ترین نقاط کشور است لذا رعایت کیفیت فرآورده بتن آماده در تولید، اجرا و نظارت بر آن برای مقاومت و پایایی سازه ها اهمیت دارد.

 

 

46

کلید واژه‌ها : استان کرمان - تولید - واحد های تولیدی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان تولید واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد

مهدوی فرد با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه گفت: در حال حاضر ٢٣ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان وجود دارد و ٤٢ شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها زینت بخش این مراکز علمی می‌باشند.

محمود مهدوی فرد مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: حضور شهدای گمنام تاثیر مهمی در ایجاد فضای معنوی و ایثار و شهادت در جامعه دارد.

او گفت: هم اکنون در سطح ٢٥ شهرستان استان کرمان ١٤٥ یادمان و حرم شهدای گمنام وجود دارد و تعداد شهدای گمنام تدفین شده ٣٢٢ مورد می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: هم اکنون ٢٣ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان وجود دارد و ٤٢ شهید گمنام در سطح دانشگاه‌ها زینت بخش این مراکز علمی می‌باشند.

مهدوی فرد اعلام کرد: در سطح روستا‌های استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و مزار ٢١ شهید گمنام زینت بخش روستا‌های استان کرمان است.

او گفت: در سطح مراکز نظامی و انتظامی استان نیز ١٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ١٨ شهید گمنام در این مراکز خاکسپاری شده اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اهمیت آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران ٨ سال دفاع مقدس افزود: در سطح شهر‌های استان ٩٤ حرم و یادمان شهید گمنام وجود دارد و ٢٤١ شهید گمنام زینت بخش شهر‌های استان کرمان می‌باشند.

دیگر خبرها

  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود