Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- افزايش قيمت ميوه و انتقادات نسبت به کاهش نظارت بر روند عرضه محصولات کشاورزي، پاي تعزيرات حکومتي را به ميدان ميوه و تره بار همدان باز کرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، به دنبال اعلام نارضايتي استاندار همدان از قيمت ميوه در سطح عرضه، کارشناسان تعزيرات حکومتي نظارت خود بر ميدان ميوه و تره بار را جدي تر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وضعيت نابسامان ميدان بار همدان موجب شد مديرکل تعزيرات حکومتي به همراه تيمي از اين مجوعه به صورت نامحسوس از ميدان ميوه و تره بار بازديدي داشته باشند.
در اين بازرسي مسائلي نظير بي توجهي به خالص فروشي، تخلفات بهداشتي و دريافت عوارض غيرمجاز مشاهده و براي بررسي بيشتر، پرونده اي به ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال در تعزيرات استان تشکيل شد.
همچنين نتايج بررسي ها گوياي اين بود که ميوه پيش از رسيدن به دست مغازه دار، در ميدان ميوه و تره بار همدان چند دست مي چرخد.
پس از اين بازدد سرزده، نشستي با مسئولان ميوه و تره بار همدان در تعزيرات حکومتي تشکيل و به گفته مديرکل اين نهاد قضايي، ضرب العجل يک هفته اي براي رفع نابساماني ها به اين وضعيت تعيين شد.
عليرضا حسن پور در اين باره به ايرنا گفت: وجود دلال و واسطه هاي متعدد در ميدان بار يکي از عوامل گراني ميوه در همدان است.
وي ادامه داد: همچنين برخي افراد بدون مجوز در ميدان بار فعاليت دارند و عده اي هم با دستکاري دستگاه توزين کم فروشي مي کنند.
مديرکل تعزيرات حکومتي همدان اظهار داشت: براي استاندارد کردن دستگاه توزين تفاهم نامه اي با اداره کل استاندارد همدان منعقد شده است.
حسن پور درباره نتيجه نشست با مديران ميدان بار همدان گفت: آنها متعهد به مناسب کردن يکسري شرايط ظرف يک هفته شدند.
وي ايجاد نظم و انضباط در داخل ميدان بار، حذف واسطه ها، بهبود وضعيت بهداشتي و صدور فاکتور قانوني را از جمله اين تعهدات دانست.
مديرکل تعزيرات حکومتي همدان بيان کرد: جريمه اي براي مديريت مجموعه به علت وضعيت بهداشتي، فعاليت دلال ها و نقش آن در گراني ميوه در نظر گرفته شده اما هنوز قطعي نشده است.
حسن پور اظهار داشت: صادر نکردن فاکتور يا تخلف در صدور آن از ديگر موارد تخلف است که براي رفع اين مشکل همه واحدهاي موجود در ميدان بار رصد مي شوند.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب