Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 3 MB

مجله مهر: حجت‌الاسلام سید کمیل باقرزاده در اینستاگرام خود کلیپ رجزخوانی یکی از شیعیان عراق را منتشر کرده و درباره آن نوشت: «شب عاشورای سال گذشته، این جوان مؤمن و با بصیرت عراقس در حسینیه امام خمینی و خطاب به حضرت آقا، جواب یاوه‌گویی‌های این روزهای رسانه‌های صهیونیستی و سعودی که برای تخریب رابطه عاطفی و ایمانی ملت عراق با ملت ایران و ولایت تلاش می‌کنند را داد؛ آنجا که با حرارت وصف‌ناشدنی خود، به حضرت آقا عرض کرد: والله اگر کشته شویم، سپس سوزانده شویم، سپس خاکسترمان را بر باد دهند، باز زنده شویم و دوباره کشته شویم و همین کار را هزار بار با ما تکرار کنند، به خدا دست از تو بر نمی‌داریم و تو را رها نمیکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ترکناک یا إمام..

روز اول محرم است. امسال حزب‌الله لبنان شعار #ما_ترکتک_یا_حسین را به عنوان شعار محوری عاشورای خود اعلام کرده است. ما ترکتک یا حسین، سخن اصحاب سیدالشهداء به آن حضرت در شب عاشوراء بود؛ آنجا که سیدالشهداء پیمان را از آنان برداشت و به ایشان فرمود از فرصت تاریکی شب استفاده کنید و بروید. اما یاران باوفای سیدالشهداء ماندند و گفتند: ما ترکناک یا حسین، حسین جان، تو را رها نمی‌کنیم.»

کد خبر 4400099

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینیه امام خمینی رجزخوانی عاشورا عراق ماه محرم مردم علیه احتکار صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه کیوسک مطبوعاتی صفحه اول روزنامه های ورزشی صفحه اول روزنامه های اقتصادی اینفوگرافیک اردوی جهادی سید حسن قاضی زاده هاشمی مدرسه انقلاب اسلامی ایران وزارت بهداشت یوم الله 17 شهریور کنسولگری آمریکا در بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس