Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ دادستان ساوه گفت : با قرار گرفتن موضوع قرارداد آزاد راه تهران ساوه در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال، این آزاد راه از چهارم شهریور امسال، تحویل وزارت راه و شهرسازی و درآمد چند صد میلیاردی عوارض سالیانه آن که تا کنون در اختیار پیمانکار بود به بیت المال بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیپور افزود : این پروژه در سال ۷۹ به بهره برداری نهایی رسیده و طبق نظر حسابرس قانونی در انتهای سال مالی ۹۵ همه هزینه‌های صورت گرفته توسط سرمایه گذار و سود قانونی آن مستهلک شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آزاد راه راه و شهرسازی ساوه تهران مدیریت واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیریت شهری تهران از سال گذشته تلاش کرد تا زمینه ورود اتوبوس، تاکسی و حتی موتورسیکلت‌های برقی را در شهر تهران فراهم کند. در این راستا قرادادها و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های چینی به امضا رسید و مقرر شد ۲۷۵۰۰ دستگاه خودروی برقی به تدریج وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شوند.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

در این بین طبق توافقات صورت گرفته بین شهرداری تهران و وزارت صمت نیز قرار است ۲۷۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به شهرداری تهران ارائه شود تا گام بلند و مؤثر دیگری در راستای برقی‌سازی این ناوگان برداشته شود.

سال گذشته تعدادی از تاکسی‌های وارداتی توسط وزارت صمت رونمایی شد که در مسیر پلاک‌گذاری قرار دارند و به محض انجام این امر، در خطوط تعیین شده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در ادامه روند واردات تاکسی‌های برقی، حسن کریمی سنجری؛ مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت نیز اعلام کرده که در حال حاضر ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، مجموع خودروهای سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می‌شود بین ۸ تا ۱۰ هزار خودرو دستگاه است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

اگرچه سهم شهرداری تهران از ۱۰ هزار تاکسی مذکور اعلام نشده اما شواهد امر گویای این است که روند برقی‌سازی تاکسی‌ها در حال سرعت گرفتن است و امسال، سال طلایی و متفاوتی برای حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227763 برچسب‌ها حمل و نقل

دیگر خبرها

  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آیا  رفتن به حج با ارز بیت المال از جیب فقرا حلال است؟
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی
  • رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه
  • ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه رفع تصرف شد