Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
مسابقات هاپکیدو WHC قهرمانی کشور با برتری تیم گیلان در هر دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش سايت فدراسيون ورزش‌هاي رزمي، اين رقابت‌ها با حضور تيم‌هاي خراسان رضوي، گيلان، قزوين، مازندران، اردبيل، سمنان، تهران، فارس، کرمانشاه، قم، کردستان، يزد، همدان، ايلام و البرز و در 5 رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان در سالن شهيد کوشه‌اي مشهد برگزار شد که در بخش بانوان تیم گیلان در جایگاه نخست ایستاد، قزوین دوم شد و تیم خراسان رضوی در ردیف سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان هم تیم گیلان به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی در جایگاه دوم قرار گرفت و مازندران به عنوان سوم دست پیدا کرد.

نفرات برتر اين مسابقات به اردوي تيم منتخب هاپکيدو WHC آقايان و بانوان ايران جهت شرکت در مسابقات آسيايي و جهاني دعوت خواهند شد.

مسابقات آسيايي هاپکيدو WHC 2018 آذر ماه سال جاري در تهران يا امارات برگزار مي‌شود و رقابت‌هاي جهاني هم سال آينده به ميزباني کره جنوبي برگزار خواهد شد.

در همین زمینه: گیلان و قزوین فاتح مسابقات قهرمانی کشور هاپکیدو WHC

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد