Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – وام ازدواج يکي از منابع دلگرم کننده اي است که نوعروس ها و تازه دامادها براي شروع زندگي مشترک و تامين برخي هزينه هاي زندگي خود روي آن حساب باز مي کنند و در اين ميان دريافت بي دردسر و به موقع اين تسهيلات براي زوج هاي جوان گاه به يک خواسته مهم و اساسي تبديل مي شود.

به گزارش ايرنا، تامين هزينه هاي لازم براي برگزاري مراسم ازدواج يکي از نگراني هاي زوج هاي جوان و خانواده هاي آنهاست که بخشي از آن با دريافت تسهيلات ازدواج برطرف مي شود و زماني مي تواند براي آنها آرامش خاطر را به همراه داشته باشد که روند دريافت آن تسهيل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ميان موسسات مالي که پرداخت وام ازدواج را برعهده دارند، بانک کشاورزي استان زنجان توانسته بدون هيچ مانعي، در کمترين زمان و بدون محدوديت اقدام به پرداخت آن کند و لبخند رضايت را بر لبان عروس و دامادها بنشاند.
يکي از برنامه هاي دولت براي حمايت اقتصادي از ازدواج جوانان، اجراي بند يک اصل 43 قانون اساسي درباره تامين نيازهاي اساسي( مسکن‌، خوراک‌، پوشاک‌، بهداشت‌، درمان‌، آموزش و پرورش و امکانات لازم تشکيل خانواده‌ براي همه) است.
به همين منظور پرداخت وام ازدواج براي زوج هاي جواني که براي نخستين بار اقدام به امر مقدس ازدواج کرده اند از 100 ميليون ريال در گذشته به 150 ميليون ريال از ابتداي امسال افزايش يافته است که همه زوج هاي جوان اين وام را دريافت مي کنند.
** براي 1226 نفر وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شد
مدير ستادي بانک کشاورزي استان زنجان گفت: از ابتداي امسال تاکنون براي يکهزار و 226 نوعروس و داماد 186 ميليارد و350 ميليون ريال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
جواد صمدي تاکيد کرد: هيچ محدوديتي در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج براي زوج ها وجود ندارد و نوعروس و تازه داماد هر کدام مي توانند 150 ميليون ريال از اين تسهيلات را دريافت کنند.
وي يادآوري کرد: پرداخت وام ازدواج در کمترين زمان ( 2 تا سه روز) و به محض تکميل شدن پرونده از سوي زوجين بلافاصله به حساب آنها واريز مي شود.
مدير ستادي بانک کشاورزي استان زنجان گفت: اين تسهيلات با سود چهار درصد پرداخت مي شود.
مدير بانک کشاورزي شعبه دانشسراي زنجان افزود: از ابتداي سال تاکنون در شهر زنجان براي 130 زوج 19 ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات ازدواج پرداخت کرده ايم.
به گفته حسين قرباني، بر اساس سيستم اين تسهيلات پنج ساله و با سود چهار درصد پرداخت مي شود.
** پس از سه روز وام ازدواج گرفتم
عزيزه صيادي يکي از نوعروس هاي دريافت کننده وام ازدواج در بانک کشاورزي زنجان با رضايت از دريافت تسهيلات بدون هيچ مانعي از اين بانک اظهار داشت: 150 ميليون ريال وام دريافت کردم و براي طي مراحل آن هيچ مشکلي نداشتم.
وي تاکيد کرد: ابتدا در سامانه وام ازدواج ثبت نام و پرونده خود را تکميل کردم و اين تسهيلات پس از سه روز به حسابم واريز شد.
اين نوعروس زنجاني ادامه داد: براي دريافت وام ازدواج به ساير بانک ها نيز مراجعه کرديم که خواهان 2 ضامن و سفته بودند که اين پيچيدگي ها در بانک کشاورزي وجود نداشت.
فاطمه دستبار يکي ديگر از نوعروس هايي که براي دريافت تسهيلات مراجعه کرده بود، تاکيد کرد: تاکنون بانک کشاورزي براي پرداخت وام ازدواج هيچ سختگيري نکرده است.
وي يادآوري کرد: ضامن من براي دريافت اين تسهيلات تنها سند يک زمين کشاورزي است که از سوي اين بانک پذيرفته شد.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بانک مرکزی قانون جدید تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن را به شبکه‌ی بانکی ابلاغ کرد.
براساس قانون بودجه امسال مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها سیصد میلیون تومان و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال سیصدو پنجاه میلیون تومان است.
 همچنین تسهیلات فرزند آوری برای اول تا چهارم به ترتیب چهل، هشتاد، صدوبیست و صدو پنجاه میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیشتر دویست میلیون تومان تعیین شده است.
تسهیلات قرض الحسنه ودیعه خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم و یا بیشتر شده اند مبلغ سیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن
  • قانون وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند و مسکن به شبکه بانکی