Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@07:51:54 GMT

بازديد مديرعامل بيمه ما از شعبه تبريز

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۶۲۶

بازديد مديرعامل بيمه ما از شعبه تبريز

خبرگزاري آريا - حجت بهاري فر مديرعامل بيمه "ما" و شيري معاون شبکه فروش و توسعه بازار از شعبه تبريز بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين بازديد که به منظور تبيين اهداف و ديدگاه‌هاي مديرعامل و اعضاي هيات مديره بيمه "ما" در تبريز انجام شد، حجت بهاري فر و هيات همراه ضمن ديدار با مدير بانک ملت منطقه آذربايجان شرقي، اقدامات انجام شده فعلي و برنامه هاي آتي در اين شعبه را مورد بررسي قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، طي اين بازديد، موضوعات مربوط به ميزان توليد حق بيمه شعبه، روند جذب نمايندگان 54 و 75 در استان، ارائه خدمات مطلوب به مشتريان و ميزان دستيابي به اهداف تعيين شده توسط شعبه مورد بررسي قرار گرفت.
در ادامه مديرعامل بيمه "ما" در نشستي با شبکه فروش استان حضور يافت. نمايندگان و کارگزاران بيمه "ما" در استان آذربايجان شرقي با اشاره به موانع پيش رو، پيشنهادات خود را براي کاهش چالش‌ها و مشکلات مطرح کرده و در خصوص ايجاد ساز و کارهاي تازه در خدمت‌رساني به مشتريان اين شرکت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
از جمله موارد مطرح شده در اين نشست توجه به اصول بازاريابي و چگونگي مذاکره کردن به روش نوين و تاکيد بر گسترش شبکه فروش بيمه هاي عمر و خرده فروشي بود. آنچه بيشتر مورد بحث قرار گرفت لزوم توجه به موارد فني، افزايش حدود اختيارات نمايندگان و شعب و لزوم فعال سازي باجه ها بود.
همچنين طي مراسمي از نمايندگان و کارگزاران برتر استان در سال 96 در حوزه فروش بيمه نامه ها ، شاخص هاي بيمه گري و مالي تقدير به عمل آمد.
گفتني است درادامه اين سفر و در راستاي ديدار با مشتريان ارزنده بانک ملت، حجت بهاري فر طي بازديد ازخط توليد خودرو ام جي ، در خصوص نحوه همکاري هاي بيشتر به بحث و تبادل نظر پرداخت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی