Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:12:51 GMT

علوم پزشکی برای اسکان دانشجویان در خوابگاه مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۶۶۹

علوم پزشکی برای اسکان دانشجویان در خوابگاه مشکلی ندارد

کرمانشاه- ایرنا- معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد که این دانشگاه در سال تحصیلی جدید هیچ مشکلی برای اسکان دانشجویان در خوابگاه ها ندارد و خوابگاه به اندازه کافی و حتی مازاد بر ظرفیت برای اسکان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر محمد رضا غلامی روز سه شنبه در نشستی خبری ، تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بیش از پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود: تا سال گذشته از خوابگاه های خودگردان برای اسکان دانشجویان استفاده می کردیم اما امسال خوابگاه های دانشگاه ملکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دانشگاه تنها در قبال دانشجویان روزانه موظف و متعهد به تامین خوابگاه است، گفت: در راستای تامین رفاه دانشجویان، خوابگاه دانشجویان پردیس و بین الملل را نیز تامین می کنیم.
او به سه خوابگاه ملکی دانشجویی پسران با حدود 700نفر ظرفیت در شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: خوابگاه بوستان با 470نفر ظرفیت، خوابگاه شهید مفتح با بیش از 100 نفر و خوابگاه شهید الوانی نیز با بیش از 100نفر ظرفیت آماده پذیرش دانشجویان است.
او همچنین به سه خوابگاه ملکی و یک خوابگاه مشارکتی دختران نیز اشاره کرد و افزود: مجموع ظرفیت این چهار خوابگاه هم حدود یک هزار نفر است و برای اسکان دانشجویان دختر در این خوابگاه ها مشکلی نداریم.
او ظرفیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان را در مجموع در سال گذشته یک هزار و 400نفر ذکر کرد و گفت: امسال این ظرفیت به بیش از یک هزار و 700نفر افزایش یافته است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به نوسازی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: 20میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز خوابگاه ها هزینه کردیم.
دکتر غلامی به یک خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل نیز اشاره کرد و افزود: برای اسکان این دانشجویان 60سوئیت اختصاص یافته است.
او به پنج هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از این تعداد 100نفر در دانشکده پرستاری سنقر تحصیل می کنند و 100نفر نیز دانشجوی خارجی هستند.
3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي علوم پزشكي معاون فرهنگي دانشجويي خوابگاه دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، زهره تیموری روز اظهار کرد: بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل عدم کسب استانداردهای لازم و مجوزهای قانونی پروانه بهره‌برداری، پروانه مسئول فنی و اعتبار بخشی به طور موقت تعطیل شد.

وی افزود: پیرو مصوبه امروز نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت، بیمارستان توتونکاران رشت به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده‌است.

تیموری با اشاره به موضوع اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استانداردهای درمانی، بهداشتی، فنی و سایر موارد در سنوات گذشته از سوی مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت اظهار کرد: مسئولان این بیمارستان به تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان بی‌توجه بودند.

وی بیان کرد: بنابراین بیمارستان توتونکاران رشت پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به طور موقت تعطیل شده‌است.

بیمارستان توتونکاران رشت در سال ۱۳۴۶ تأسیس شد و به صورت خصوصی فعالیت داشت.

کد خبر 6058247

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • پروازی از جنس نجاتِ چشمان ۴ نوجوان جوانرودی
  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • نرخ غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • حمله هندو‌های تندرو به دانشجویان مسلمان در هند
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • شرایط حضور دانشجویان علوم پزشکی در طرح «حافظ شو» اعلام شد