Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:35:08 GMT

تعرض به سفارت ایران در فنلاند/ بازداشت ۴ مهاجم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۶۷۵

تعرض به سفارت ایران در فنلاند/ بازداشت ۴ مهاجم

به گزارش خبرگزاری مهر، فنلاند تودی خبر داد گروهی آشوبگر بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) در برابر سفارت ایران در هلسینکی تجمع کرده و پرچم ایران را پایین کشیده و آتش زدند.

این افراد اقدام به پرتاب سنگ به سمت پلیس کردند که توسط ماموران چهار تن از آنها دستگیر شدند. از هویت متعرضین خبری منتشر نشده و در جریان این درگیری کسی آسیب ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فنلاند تودی به نقل از پلیس فنلاند خبر داد که پلیس از پیش مطلع شده بود که قرار است از ساعت ۱ تا ۳ بعد از ظهر این اعتراضات انجام شود ولی در جریان آشوبگری ها معترضین به خشونت متوسل شدند.

کد خبر 4400147

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران فنلاند هلسینکی مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه عراق روسیه ایران فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ افغانستان بصره ترکیه ادلب عربستان سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)