Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتشار تصاوير برخي حيوان‌هاي مناطق گرمسيري آفريقا در هواي برفي روزهاي اخير آفريقاي جنوبي با استقبال و شگفتي دوستداران حيات وحش مواجه شده است.
به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، در شرايطي كه كشورهاي واقع در نيمكره جنوبي زمين به روزهاي سرد سال رسيده‌اند و بارش برف مناطقي از كشور آفريقاي جنوبي را سپيدپوش كرده، به نظر مي‌رسد حيوان‌هاي دوستدار آب و هواي گرم هم دارند از قدم زدن روي برف و يخ لذت مي‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار تصاوير زرافه‌ها، بزهاي كوهي، كرگدن‌ها و فيل‌ها در هواي برفي در شبكه‌هاي اجتماعي فراگير و با استقبال مردم مواجه شده است.
كيتي ويليون تصاوير بازي كردن فيل‌ها را زير دانه‌هاي برف در منطقه اسنيوبرگ ثبت كرده كه به زبان محلي به معني كوهستان برفي است و در دماغه غربي آفريقاي جنوبي واقع شده است. تصوير زرافه‌ها در زمين پربرف منطقه نيمه‌بياباني كارو هم در قاب دوربين همين عكاس به ثبت رسيده است. بزهاي كوهي هم كه جزو برف‌دوست‌ترين حيوان‌ها به شمار مي‌روند، در منطقه گراف-رينت در دماغه شرقي شكار شده‌اند.
شدت بارش برف در دماغه‌هاي شمالي، غربي و شرقي آفريقاي جنوبي به اندازه‌اي بود كه وزارت حمل و نقل مسيرهاي منتهي به دماغه شرقي را به دليل لغزنده بودن راه مسدود كرد. كشور مستقل لسوتو هم كه در داخل مرزهاي آفريقاي جنوبي قرار دارد، با شديدترين هواي برفي مواجه شده و بيش از نيمي از آن سپيدپوش است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی بارانی در انتظار آذربایجان‌ شرقی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از روز گذشته احتمال می‌رود فعالیت این سامانه تا پنج روز آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود افخمی صبح امروز _سه شنبه بیست و نهم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در زمان حاضر هوای استان در بیشتر مناطق، ابری و نیمه ابری است و بارش رگبار باران به همراه مه رقیق و گاهی وزش باد در برخی نواحی گزارش شده است.

وی از کاهش نسبی دمای هوای استان از فردا خبر داد و افزود: احتمال بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به صدور هشدار جوی نارنجی برای هوای استان، احتمال آب‌گرفتگی معابر، خاطرنشان کرد: سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در ترددهای جاده‌ای دور از انتظار نیست.

افخمی اضافه کرد: در دو ساعت گذشته کمینه دمای هوای استان از تیکمه داش بستان‌آباد با دو درجه بالای صفر و بیشینه دما از میانه با ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

وی ادامه داد: دمای هوای تبریز در زمان حاضر ۱۱ درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز چهار درجه افزایش یافته است، اما از فردا کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 737578

دیگر خبرها

  • درخشش مریم طوسی در آفریقای جنوبی با قهرمانی و رکوردشکنی
  • نوروزی بارانی در انتظار آذربایجان‌ شرقی
  • قهرمانی طوسی همراه با رکوردشکنی در جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • قهرمانی مریم طوسی در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • این روزنامه در روز فوت سیداحمد خمینی منتشر شد +تصاویر کمتر دیده شده
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • حال و هوای بازار تاریخی اهر در آستانه سال نو + فیلم
  • هوای چهارمحال وبختیاری فردا بارانی و برفی
  • قدردانی انسیه خزعلی از آفریقای جنوبی به خاطر طرح دعوی علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی از آفریقای جنوبی به خاطر طرح دعوی علیه رژیم صهیونیستی