Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:11:41 GMT

ربایندگان دختر ۲۰ ساله در کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۸۸۵

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ربایندگان دختری بیست‌ساله در کرج خبر داد.

به گزارش مردم سالاری از کرجبه نقل از سایت پلیس، سردار سیدجعفر حسینی اظهار داشت: در پی اعلام ربوده شدن دختر حدود 20 ساله در کرج، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در تحقیقات خود مطلع شدند که دو نفر ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید، وی را با تهدید از جلوی درب منزل ربوده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با توجه به اظهارات دوست فرد ربوده‌شده به‌عنوان تنها شاهد حادثه آدم‌ربایی مبنی بر اینکه دوستش خواستگاری دارد که پدرش با ازدواج آن‌ها مخالف است، مأموران به خواستگار وی مظنون شدند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته از محل وقوع جرم، خودرو موردنظر شناسایی و پس از استعلام از شماره پلاک خودرو، مالک آن شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که با همکاری یک نفر دیگر به درخواست مرد جوانی اقدام به آدم‌ربایی کرده و فرد ربوده‌شده را به خانه‌ای در اطراف کرج انتقال و تحویل آن مرد داده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به اعترافات متهم دستگیرشده و اقدامات اطلاعاتی مأموران در دو عملیات جداگانه همدست وی و متهم اصلی دستگیر و دختر ربوده‌شده نیز که نزد وی بود رها و به نزد خانواده‌اش بازگشت.

سردار حسینی، گفت: متهم در بازجویی‌های مأموران انگیزه خود را از این اقدام، انتقام از خانواده دختر موردعلاقه‌اش عنوان کرد.جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: عوامل این آدم‌ربایی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان