Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@21:52:27 GMT

آذریت به شستا واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۶۹۹۳۱

مرتضی لطفی (مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از واگذاری آذریت به صدر تامین خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی کارخانه آذریت به دلیل سرطان­‌زا شناخته شدن آزبست به عنوان یکی از مواد اولیه این شرکت، آذریت به هلیدنگ صدر تامین که زیرمجموعه­‌ی شستا است، واگذار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: هلدینگ صدر تامین زیرمجموعه­‌ای به نام «خاک چینی» در مرند آذربایجان شرقی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه پروژه‌ه­ایی به نام «بتون سبک» یا بتون‌های EES در دست احداث دارد. مجموعه‌ی شستا درصدد است که ملات این پروژه را در آذریت تامین کند.

لطفی دلیل به تاخیر افتادن پروژه را تاخیر در دریافت ارز و برخی منابع عنوان کرد و افزود: ما به دنبال این هستیم که به محض اینکه تولید بتون سبک انجام شد، با شروع به کار کردن آذریت از حضور مجدد کارگران این کارخانه استفاده کنیم.

لطفی پیشرفت فعلی این پروژه را ۳۰ درصد عنوان کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شستا آزبست مرتضی لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۶۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود