Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس فردا سومین بازی خانگی خود را برگزار می‌کند.

به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیسی‌ها بعد از 3 تساوی پیاپی مقابل تیم‌های خوزستانی روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده‌ی نساجی مازندران هستند. این دو تیم در گذشته بارها با یکدیگر بازی کرده‌اند اما از آنجایی که برای اولین بار است که نساجی به لیگ برتر صعود کرده، این بازی اولین تقابل این دو تیم در تاریخ لیگ برتر هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمز پوشان مازندرانی در حالی مقابل پرسپولیس تهران قرار می‌گیرند که هفته‌ی گذشته اولین برد خود در تاریخ لیگ برتر را مقابل نفت مسجد سلیمان بدست آورده‌اند و امیدوار هستند در این بازی هم بتوانند از میزبان خود امتیاز بگیرند.

شکست تلخ

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پرسپولیس و نساجی به لیگ آزادگان سال 70 بر می‌گردد که در آن بازی پرسپولیسی‌ها نیاز مبرمی به برد داشتند تا بتوانند قهرمان فوتبال ایران شوند. علی پروین هم قبل از بازی با نساجی در قائمشهر به پرسپولیسی‌ها گفته بود که باید این بازی را ببرید تا قهرمان لیگ آزادگان شویم. بازی اما آنطور که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند پیش نرفت و این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه‌ی 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. با این شکست پرسپولیسی‌ها در حالی در رده‌ی سوم قرار گرفتند که اگر می‌توانستند با اختلاف 2 گل نساجی را شکست دهند در فصلی که فرشاد پیوس آقای گل بازی‌ها شده بود، آن‌ها هم قهرمان می‌شدند. در آن فصل پاس تهران با 34 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس هم با 32 و 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. پرسپولیسی حتی اگر بازی به نساجی را واگذار نمی‌کردند، نایب قهرمان آن فصل می‌شدند. پاسی‌ها هم با قهرمانی در آن فصل به جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند و در آن رقابت‌ها موفق شدند همراه با فیروز کریمی سرمربی خود، برای اولین بار قهرمان آسیا شوند. افتخاری که هیچ وقت دیگر برای باشگاه پاس تکرار نشد.

ناکام در کلین شیت

حامد لک دروازه‌بان این فصل نساجی با وجود اینکه بعد از اشتباه در بازی با فولاد خوزستان و گل بدی که خورد در بازی هفته‌ی گذشته‌ی نساجی مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت نشسته بود اما شانس اصلی مازندرانی‌ها برای حضور در دروازه برای بازی مقابل پرسپولیس است. لک که در سال‌های گذشته هیچ وقت علاقه‌اش به آمدن پرسپولیس را مخفی نکرده و یکی از دوستان علی کریمی کاپیتان اسبق پرسپولیسی‌ها هم است، در کنار کریمی در لیگ سیزدهم در تیم تراکتورسازی تبریز بازی کرد. در آن فصل هدایت پرسپولیسی‌ها بر عهده‌ی علی دایی بود و او علی کریمی را از تیم پرسپولیس کنار گذاشته بود. بعد از قرعه کشی لیگ برتر مشخض شد که در هفته‌ی اول بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است. حامد لک در همان اوایل بازی یک پنالتی از پرسپولیسی‌ها گرفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. در نیمه دوم اما تلاش پرسپولیسی‌ها نتیجه داد و با پاس دیدنی پیام صادقیان در عمق، سید مهدی سید صالحی مهاجم آن روزهای پرسپولیسی‌ها موفق شد دروازه‌ی حامد لک را باز کند تا در نهایت شاگردان علی دایی با همان گل بتوانند یک بر صفر از سد شاگردان مجید جلالی در تیم تراکتورسازی تبریز بگذرند.

حامد لک در 6 بازی آخری که در لیگ برتر با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس قرار گرفته نتوانسته کلین شیت کند. او همچنین در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر سیزده بار با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیسی‌ها قرار گرفته که در این 13 بازی؛ 6 برد سهم پرسپولیس بوده، 3 بار بازی‌ها به تساوی انجامیده و 4 بار هم حامد لک همراه با تیم‌هایی که در آن حضور داشته موفق شده از سد پرسپولیس بگذرد. در این 13 بازی پرسپولیسی‌ها 13 بار به لک گل زده‌اند که به طور میانگین یک گل زده در هر بازی می‌شود. لک هم 3 بار مقابل پرسپولیس کلین شیت کرده است.

گلزن اول نساجی مغضوب برانکو

محمد عباس‌زاده امید اول مازندرانی‌ها برای گل زدن به پرسپولیس سابقه‌ی پوشیدن پیراهن این تیم را در کارنامه دارد. او در دو فصلی که در پرسپولیس بازی کرد 10 گل برای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند. عباس‌زاده که توسط علی دایی به پرسپولیس آورده شد بعد از اینکه دایی از این تیم کنار رفت و حمید درخشان هم جای خود را به برانکو ایوانکوویچ داد، دیگر جای ثابتی در تفکرات برانکو که از اواخر لیگ چهاردهم به پرسپولیس آمده بود، نداشت. برانکو برای لیگ پانزدهم دیگر عباس‌زاده را نخواست و اعتقاد داشت با حضور مهدی طارمی پرسپولیس دیگر نیازی به عباس‌زاده در خط حمله‌ی خود ندارد و این مهاجم مازندرانی در تفکرات او جایی ندارند تا عباس‌زاده که در زمان علی دایی تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس شده بود، مجبور به ترک این باشگاه شود.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه محمد عباس زاده نساجی حامد لک جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، ملوانی‌ها امیدوار بودند در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه مناسبی مواجه شوند تا مسیر صعودشان به نیمه نهایی هموار شود، اما حالا شاگردان مهدی تارتار باید به نقش جهان بروند و رودرروی سپاهان قرار بگیرند.

‌ملوان اگرچه این فصل در نقش جهان توانست سپاهان را شکست دهد، اما به هر حال رویارویی با تیم ژوزه مورایس سخت‌ترین قرعه ممکن برای آنها محسوب می‌شود. در غیاب پرسپولیس و استقلال سپاهان از نظر جدول لیگ برتری مهم‌ترین تیم به حساب می‌آید.

جالب اینکه فصل گذشته سپاهان در استادیوم نقش جهان با شکست برابر پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و حالا آنها در این استادیوم برابر مهدی تارتار قرار خواهند گرفت که میلاد سرلک و محمد عمری را در ترکیب دارد.

ملوان البته این فصل از پرسپولیس، تراکتور و استقلال هم امتیاز گرفته تا به نوعی در رقابت با تیم‌های مدعی عملکرد خوبی را از خود نشان داده باشد.

به هر حال قوی سپید که این فصل چالش بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته، برای کسب سهمیه لیگ نخبگان چاره‌ای جز سه برد متوالی در جام حذفی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل