Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@10:34:56 GMT

کشف سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات در اشکذر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۰۲۴۳

کشف سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات در اشکذر

یزد- فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر پرده از راز سرقت محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات برداشتند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین منصوری با بیان این خبراظهارداشت: با اعلام خبر سرقت محموله آهن آلات از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اشکذر در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی که راننده تریلی بود به ماموران اعلام کرد محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات را از"بندرعباس" بارگیری وقصد تخلیه درفولادآلیاژی یزد را داشته که شب قبل، این محموله به سرقت رفته است.

منصوری تصریح کرد: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده تریلی بازجویی های فنی را از وی آغاز کردند.

این مسئول افزود: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در ادامه با توجه به شواهد و قرائن دقیق پلیسی به فروش محموله ۲۲ تنی ضایعات آهن آلات در شهر یزد اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز دردستورکارقراردارد گفت: متهم به همراه پرونده سرقت به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان اشکذر فولاد آلیاژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد