Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر حلوایی‌پور در جمع عکاسان سیرجانی اظهار داشت: ما قبول داریم که در زمینه فرهنگی و هنری کم کار کرده‌ایم اما بخشی از کارکرد‌ها به مطالبات هنرمندان برمی‌گردد. وی گفت: انجمن خوشنویسی سیرجان بیش‌ترین مطالبه را از ما داشته و ما تاکنون تمام خوشنویسان مطرح کشور را به مجتمع گل‌گهر آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عکاسان سیرجانی را به مطالبه‌گری دعوت و عنوان کرد: اگر خواسته‌های شما منطقی و قابل بررسی باشد قطعا ما به آن‌ها جامه عمل می‌پوشانیم. حلوایی‌پور ادامه داد: برای بحث آموزش من اعلام می‌کنم هر کلاس آموزشی با هر استادی که مجموعه عکاسان سیرجان بخواهند و از طریق خانه عکاسان اعلام کند ما کارهای آن را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به یکی از عکاسان در مورد نقش بیشتر مس در مناسبات هنری استان، گفت: ساختار روابط‌عمومی مس با مجتمع گل‌گهر متفاوت است. آن‌ها چندین سال است که به صورت مستقل و با تعداد قابل توجهی نیروی انسانی به عنوان یک اداره مجزا عمل می‌کنند اما ما تا چهار سال پیش فقط یک واحد بودیم و تازه از 4 سال پیش تبدیل به مدیریت شده‌ایم و شروع به کار کرده‌ایم و تاکنون هرجا که توانستیم کارهای قابل توجهی انجام دادیم و در تلاش هستیم فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق بیشتری ببخشیم.

حلوایی‌پور افزود: از مدتی پیش شورای فرهنگی اجتماعی منطقه گل‌گهر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری در سیرجان ماموریت‌هایی را به روابط عمومی محول کرده که بزودی شاهد نتایج آن در زمینه تولیدات فرهنگی و هنری خواهیم بود. وی در مورد عکاسی عکاسان از مجتمع گل‌گهر هم گفت: از چهار سال پیش تاکنون ما با یک نفر عکاس غیربومی قرارداد نبسته‌ایم و چند‌وقت قبل نیز آگهی در نشریات دادیم و از عکاسان سیرجانی خواستیم برای عکاسی در گل‌گهر با ارائه قیمت در مناقصه شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر همچنین از عکاسان سیرجانی خواست در کتاب عکس «سیرجان من» که به معرفی و تکریم هویت همه‌جانبه سیرجان می‌پردازد، مشارکت جدی داشته باشند.

گفتنی است 52 عکس‌ از آثار عکاسان سیرجانی در قالب نمایشگاه، در ساختمان 45 مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر در معرض دید کارکنان گل‌گهر قرار گرفته است. این نمایشگاه با حضور مهندس شهسواری معاونت فنی و مهندسی، مهندس ابوذر حلوایی مدیر روابط عمومی، جمعی دیگر از مدیران و‌مشاوران شرکت و همچنین برخی از عکاسانی که آثارشان در نمایشگاه قرار داشت، افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل فرهنگی و هنری مناقصه نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه